Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2011 10:43 - 5 врати, един ключ и няколко житейски извода
Автор: ddiaries Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4206 Коментари: 10 Гласове:
11

Последна промяна: 21.04.2011 20:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Паля колата.
Чувствам се стахотно днес.Изпълнена съм с енергия.
Около мен звучи тази весела песен на Мike Posner "Cooler than me", която ми напомня за онзи момент, в който се разхождах със самочувствието на кралица по Главната, шумно обявявайки чрез тракащите си токчета, че ПРИСТИГАМ. Бях приковала няколко от любимия ми тип мъжки погледи върху себе си и точно когато се мислех за Адриана Лима........................ едното от токчетата ми заседна между паветата и аз яяяяяккккоооо залитнах............... хаха! Голяма излагация.

"But you dont knooooow the way that you look, when your steps make that much noise!"

Тази песен е писана за точно такива фантазьорки като МЕН! Пея с пълно гърло!

Едно качество е важно със сигурност да имаш в характера си-
Самоирония.Защото в момента, в който се вземеш на сериозно, си обречен да станеш комплексар.


Не обичам да карам с 20 км/ч...но май автобуса, който аха аха да настигна, ще ме принуди да направя точно това..трилентов път..опции за избор..аз съм в най-дясна лента..мигач..хоп- в средата съм. Шофьора на автобуса обаче е решил да ми пречи. Дава мигач-застава пред мен. Едва се влачи..аз- след него. Не може така! Трябва да мина на следващия светофар. Обезателно! ....Поглеждам наляво.... Хм..ама след 5 м. пак трябва да се престроя в средата- няма да правя ляв завой..хммм..хвърлям поглед на мудната машина пред мен. Минавам в най- лявата лента.
Искам просто да избягам, да ПРЕОДОЛЕЯ този дразнител, тази пречка!Пък ако трябва, ще сменя маршрута дори!
Разбира се....понякога, каквото и да правиш, просто е писано препятствията да останат, напук на теб и усилията ти. 
Автобуса отново е пред мен- с мигач за ляв завой.
Псувам.Бяс.Примирявам се. Престроявам се отново в средата.

Провал.
Целта ми беше да мина на този светофар..е, не успях..въпреки, че се разчекнах от мигачи, и завойчета и обиколки...
Всички, които бяха далеч след мен, вече се изнизаха. Първите станаха последни.....и отново първи- най- отпред до пешеходната пътека.
Гледам червената светлина.
FAILURE!!!
Прецаках се.
Грешен избор. Може би.


Но какво пък...в живота се случва да се сблъскваме с неуспехите и пораженията....с миговете, в които плановете ни не се случват така, както сме ги замислили. Важно е обаче, след всеки такъв момент да вдигнеш глава и онова, за което си дошъл на този свят- Борбата- да започне отново.


Потеглям най- после!
В огледалото за обратно виждане, забелязвам симпатично момче. Кара плътно зад мен.... Имаме еднакъв стил на шофиране..Еднакъв ритъм...Пък и явно сме в една посока. Интересно.Забавно.
На един следващ светофар аз обаче решавам да се направя на важна. 
Жълта лампа.
Време за решение.
Натискам газта. Адиос, амиго!
Защо го направих, питам се...
Не знам... просто си реших, че ще му покажа, че не ми пука...той нека да ме гони, де..
Минава време. Търся го в огледалото. Гони ли ме?
Не.
Явно е намерил друга, след която да кара.


Това беше едно кратко..
Влюбване.
Колко ли още такива ми предстоят..


Неусетно вдигнах отново 70 на градско. Не бива така. Ок, ще намаля. В този момент профучавам покрай парутлка.Куките ме виждат. Оооо нее...Последното, което сега ми трябва, е половин час приказки и обяснения..Как може да имам такъв ден! Отчаянието ми трае секунди. Катаджията се усмихва, макар, че маха заканително с пръст. Айде бягай, бягай...
Отдъхнах си.


На това му викам аз Късмет- Изнедата, когато разбираш, че си минал между капките...А щастливите случайности или неслучайности в живота... за мен те са кармата ти, съдбата ти- писаното да стане, извоюваното от теб... но ето такъв момент, като този - това си е чист Късмет.



Поемам извън града...
Зелено, синьо, цъфнали череши, щъркели, ярко слънце, хубав пролетен ветрец....
Колко му трябва на човек да бъде щастлив?...........Колко ли?
-Добро настроение,
-Сила на духа, с която да преодолява неуспехите,
-Обич
- И една четирилистна детелина...

Нищо повече.






 

 






Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kite333 - Ммм, интересни изводи. За мен да ...
20.04.2011 11:10
Ммм,интересни изводи. За мен да премина през вратата на самоиронията :)
А на теб,защото си ми любимка, влюбване,късмет и по-малко борба.
цитирай
2. ddiaries - Мерси мила Кити!
20.04.2011 11:16
Хубав ден!
цитирай
3. sunn - :)))
20.04.2011 12:03
,, едното от токчетата ми заседна между паветата и аз яяяяяккккоооо залитнах............... хаха! Голяма излагация. '' ... това е било много естествена и ... сладка картинка... :))) , не си се изложила ...

... а иначе:

... живота е живот.
... влюбването влюбване.
... началото(краят) край(начало)

и пак - животът е жив ... :))
и е хубаво, така или иначе... ;)

...Сърдечни усмивки , успехи, късмет и дръзновение във всичко от мен ...! :)))
цитирай
4. ddiaries - Благодаря Sunn
20.04.2011 12:58
за хубавите слъчеви думи!!
цитирай
5. zadnik - Едно качество е важно със сигурност ...
20.04.2011 17:59
ddiaries написа:
Едно качество е важно със сигурност да имаш в характера си-
Самоирония.Защото в момента, в който се вземеш на сериозно, си обречен да станеш комплексар.


Това е много важно, един мой учител казваше - Ако някой ден, почнеш да си вярваш че си много велик, отиди до някое огледало и погледни в него да видиш че си си същата маймуна както преди :))

"Зелено, синьо, цъфнали череши, щъркели, ярко слънце, хубав пролетен ветрец...."
Едно изречение, а казва толкова много... :)
цитирай
6. ddiaries - "Зелено, синьо, цъфнали ...
20.04.2011 20:48


"Зелено, синьо, цъфнали череши, щъркели, ярко слънце, хубав пролетен ветрец...."
Едно изречение, а казва толкова много... :)[/quote]

Да..щастието няма нужда от много описание..:)
цитирай
7. thelifethings - :)
21.04.2011 00:33
Много си сладкодумна! Изключително ми е приятно да чета блога ти! Поздрави!
))
цитирай
8. ddiaries - thelifethings:)
21.04.2011 09:20
а на мен ми е изключително приятно да има хора като теб, с които да си обсъждаме нещата от живота!:)
цитирай
9. ddiaries - кентавър:)
02.05.2011 00:52
Пловдив е разкошен град, с много готини и свежи хора...града и хората в него- те са взаимосвързани..хората правят града.
цитирай
10. анонимен - http://xrumerservice.org
14.01.2012 19:02
Do you want to get significantly more targeted free traffic from search engines for your website almost effortlessly? Well, with increased exposure across the web it's possible. But most website admins are yet not aware of how to get the popularity that multiplies itself within days. As lot of internet marketers say, this backlink and traffic service can bring potentially thousands of visitors to almost any website. So just visit http://xrumerservice.org to get started. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ddiaries
Категория: Лични дневници
Прочетен: 631024
Постинги: 96
Коментари: 1746
Гласове: 3052
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930