Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2011 11:10 - Моят мъж
Автор: ddiaries Категория: Тя и той   
Прочетен: 10548 Коментари: 18 Гласове:
17

Последна промяна: 27.04.2011 11:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Нощ.Опитвам се да заспя.
Заблуждавам се, че ронещият се по стъклата дъжд, в комбинация с малко джаз ще ме унесе бързо, бързо. Греша. Не мога да спра да СЛУШАМ музиката...Елла Фитджералд така пее..съпреживявам всеки тон..Така, както тя разказва историите в песните си- разтърсва ме, дълбоко ме докосва.
Слушам балада. Обзема ме меланхолия по едно отминало, забравено време. Време на дълбоки емоции и на удавящи чувства.


"Толкова много ми коства,
но едно аз имам- и това е Моят Мъж"

- Интересно..тя няма да пее за съседа, за детската си любов, за невъзможната, за мечтаната...Тя ще пее за Нейния мъж..


" Той не е красавец,
нито герой от приказките,
но е Моят Мъж.

Има още две- три момичета, които той харесва
Колкото харесва мен
Но аз го обичам...
А нямам причина да го обичам-
той не е добър човек,
изневерява ми,
бие ме
Какво да направя....."

-Бедничката жена..май нейната въобще не е лесна. Нейният мъж явно е една тежка съдба.. В момента, в който очаквам тя да продължи да се жалва от трудният, несправедлив живот и ролята си на жертва в него, певицата, с възможно най- нежния, мил и истински  глас продължава:


"О, Моят Мъж, аз толкова много го обичам!
Той никога няма да го разбере...
Моят целият живот е агония,
но няма нищо.
Достатъчно ми е само да ме прегърне..
Тогава света става светъл и всичко е наред"

- Силна e.Обречена на любовта си. Но някак си ми се различава от многото мои дружки влюбени в разни идиотчета...Живеят моите познати нещастно, не спират да се оплакват, не спират да искат да променят мъжа до себе си,  обачеее....не събират никога сили- да му се опълчат, да го напуснат, да започнат живота си отначало- с друг...Седят си, търпят..ок!
Но те никога не говорят и за любов!
Нямат смелостта да заявят, че обичат от дъното на душата си  един боклук и, че не се срамуват от това...
Ето тук е разликата.
През 50-те години на миналия век това явно е било възможно.

"Каква е разликата с това да остана,
нали знам, че ако си тръгна
ще се върна на колене някой ден..."

- И точно на това място идва момента в песента, който направо ми издълбава душата..Елла изпява с най- стоически гордата нотка в гласа си, нотка в която откриваш Призвание, Нежност, Борбеност, Упоритост, Отдаденост, Страст, Дълбочина и Голяма Любов:

"КАКЪВТО И ДА Е МОЯТ МЪЖ-
Аз на него придналежа.
За цяла вечност."

Слушала съм тази песен много пъти... но в оная нощ .. дали беше от дъжда, дали от тъмното, дали от дълбината на самовглъбението, към което ме тласкаха изпятите чувства на друг човек..ама си поплаках..


Бог ми е свидетел, че не искам  мъж, като този от песента на Елла .
Ние съвременните жени сме такива- полуперфектни и с претенции до небето.
Да, категорично не искам такъв МЪЖ, като нейния!
.........................

Но тя знае какво е Любов.
А аз може би никога няма да разбера.






Гласувай:
17



1. zadnik - Други времена, други нрави, но и ...
26.04.2011 11:34
Други времена, други нрави, но и сега все има още такива жени... Просто тогава не се е считало за толкова лошо това...
цитирай
2. ddiaries - знам ли..
26.04.2011 11:40
Да, определено тогава прага на търпимост на жените е бил много по- висок....съвремието ни даде повече възможности да бъдем егоисти и ни лиши от желанието да се Отдаваме, безрезервно.
цитирай
3. zadnik - Да, определено тогава прага на т...
26.04.2011 11:51
ddiaries написа:
Да, определено тогава прага на търпимост на жените е бил много по- висок....съвремието ни даде повече възможности да бъдем егоисти и ни лиши от желанието да се Отдаваме, безрезервно.


По-правилно едва ли би го казал някой.. Напълно съм съгласен. Хубав пост.
цитирай
4. kite333 - Умница си ти. Как хубаво си го нап...
26.04.2011 12:58
Умница си ти.
Как хубаво си го написала и завършено.Само това последното изречение....
не ми се иска да вярвам,че няма да разбереш.
цитирай
5. ddiaries - Кити:)
26.04.2011 13:10
Дано, дано да разбера!
И дано, дано не разбера така болезнено!

Искам любовта да ме окрилява, искам да обичам добър човек, който да не ми изневерява и да не ме бие:)
И както един добре познат нам блогър написа "Искам, искам.....много ли искам?"
:)

Поздрави Кити!
цитирай
6. kite333 - Поздрави ! Не искаш много и е по...
26.04.2011 13:43
Поздрави !
Не искаш много и е постижимо.И ще ти се случи ще видиш.
Най-малкото(ама най-малкото наистина) за да докажеш на такива като мен,че е възможно.
цитирай
7. gwendoline - Ммммм... да знаеш, че сумтя неодобрително, ама яката!
26.04.2011 17:03
Има Любов и без гарнитурата от бой, ритници и изневери! Искай много и ще получиш много! Съжалявам тези, дето не могат да превъзмогнат себе си и да открият собственото си щастие, но всеки сам управлява съдбата си.
Хубав постинг, разчувства и подсказва!
Поздрави!
цитирай
8. ddiaries - gwendoline
26.04.2011 17:17
Аз толкова често съм срещала някакви двойки и съм си казвала...е тая мадама е уцелила в 10ката с тоя мъж, готин мъж и т.н..Но аз в тяхната къща ли съм? От къде да го знам какъв е всъщност...понякога и най- перфектните на пръв поглед мъже, се оказват истински тирани...
Максимализмът е етикет за днешният мъж, за днешната жена....в същото време отношенията са станали толкова повърхностни, романтиката е изкуствена често- Къде бъркаме ние съвременните хора?

Виждаме героинята от песента, която се пече едва ли не на бавен огън, но е Щастлива в агонията си..прощава, търпи,ОБИЧА.... и някак си нелогично...защото това са много мъки.. но в съзнанието ти изплува идеята за Голямата Любов.

Но нали..ний сме си принцеси, дано ходят още принцове по тази земя:)

Но когато една принцеса се огледа и види просякинята с просешката й любов щастлива...тогава тя умува вероятно над това, че нещо пропуска.....?

Дали пък живота не е прекалено суров към мечтателките?

Поздрави Гуени!:)
цитирай
9. jokera - Други времена, други нрави...
27.04.2011 06:09
искам да обичам добър човек, който да не ми изневерява и да не ме бие...
Какви ги говорите само. Нравите и човешката природа не са се променили кой знае колко. Човешките взаимоотношения не са се променили изобщо.
Ако те бие, бягай далече. Такъв мъж е супер комплексар и не става за нищо. Нали двойката се събира за да създаде читаво потомство и да направи живота си по-лек и по-приятен. Всичко останало е ала-бала или шминди-капели както казва Бат` Бойко. Комплексарят какво потомство ще създаде? Още по-комплексирано разбира се. Затова бегай надалеч.
Ако ти изневери търси причината първо в себе си. Никой не бяга от хубавото.
Когато знаеш, че те чака любаща, усмихната и лъчезарна жена, ще бързаш да се прибереш, а не да рискуваш със съмнителни връзки. Толкова е елемантарно.
Ако ти изневери бъди сигурна, че имаш силен и истински мъж. Мухльовците и страхливците не могат да изневярят. Мухльото и страхливеца си мисли; Ако изневеря може да ме напусне и да ми вземе при развода, детето, колата, къщата или хладилнилка с биричкта и какво ще правя тогава без жена, дете, хладилник, кола, къща и т.н. И си стой в къщи и ти изневерява мислено което е още по-страшно. Истинския мъж когато ти изневери той знае, че може да има други жени, други деца, други коли, други хладилници и т.н. Ако не ми вярваш попитай някой професионален психолог дали не е така.
Аки ти изневери потърси причината в себе си и продължи напред. Е... ако се е прибрал пак при теб естественно. Ако е останал при другата, нещата са ясни. Чао и край.
Приятен ви ден и... обичайте се!
цитирай
10. ddiaries - хех:)
27.04.2011 09:46
Благодаря за жокера!;)

Сега, това за боя го казах на майтап, че търся такъв, който да не ме бие..защото ясно е, че това е най- лошия вариант:)

Но за изневерите- това е една много дълга и широка тема...с всичко може да се съглася, но не и с това, че САМО ИСТИНСКИТЕ МЪЖЕ изневеряват.

Има си хора с моногамна и полигамна природа. Което не значи, че на моногамните не може да се случи да изневерят, въпроса е в хроничното хойкане..

Хубав ден!

цитирай
11. thelifethings - Искам любовта да ме окрилява, ...
27.04.2011 22:10
ddiaries написа:

Искам любовта да ме окрилява, искам да обичам добър човек, който да не ми изневерява и да не ме бие:)

Май познавам един.. :D
Иначе в героинята виждам майка ми. Силна жена, доста изтърпяла, простила, продължава да обича. Баща ми пък беше нещо подобно. Е не е посягал никога, но май другите недостатъци на мъж си ги имаше. Ама както би казала певицата, ако беше на мое място - това си е моя баща и аз си го харесвам (но не обичам) :D
Последните години не само се е спрял, а и към по-добро върви, направо да не вярва човек. :)

А на теб желая най-хубавата любов, която може да си представиш, дори по-силно отколкото я желая на себе си! .... Или поне на едно ниво..
цитирай
12. bellaa - Дано намериш това което търсиш:)
28.04.2011 09:54
успех
цитирай
13. ddiaries - thelifethings, bella
29.04.2011 15:34
БЛАГОДАРЯ!:)
цитирай
14. vidboy - Горе главата!
29.04.2011 20:53
Голямата любов е някъде там! Тя ще те намери, нали мъжете все още се водим за активната страна...
цитирай
15. ddiaries - vidboy!
29.04.2011 21:19
Истински разчитам на това, че мъжете са все още активната страна.. благодаря Видбой
цитирай
16. ddiaries - thelifethings
29.04.2011 21:20
Любовта облагородява и извисява хората..твоето семейство е пример за това..
цитирай
17. tutankhamon661 - ddiaries
01.05.2011 01:08
Ти наистина усещаш музиката. Не с ушите, а с душата.
Трябва да ти кажа, че любовта е нещо много относително. Има хора, които са убедени, че са я преживели, а не са изпитали и половината от твоите чувства. Тя е многолика и не винаги е такава, каквато очакваме да бъде. Всъщност "очакваме" е прекалено силна дума, защото никой не може да има точна представа за нея.
цитирай
18. ddiaries - тутанкамон:)
01.05.2011 04:26
Много точно...това ми е идеята-за разноликата Любов..

Благодаря за коментара
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ddiaries
Категория: Лични дневници
Прочетен: 628529
Постинги: 96
Коментари: 1746
Гласове: 3052
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031