Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2011 09:55 - Диско найт
Автор: ddiaries Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7379 Коментари: 20 Гласове:
18

Последна промяна: 13.08.2011 12:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

"Виж...не знам... Пила съм малко...една- две чаши вино..мента. Не ми е пияно...ама не знам.."

"Шшшшшлусай сега.......... От нас всичките тука- най- малко пияната си ти.Ок? Подкрепи ни! Пък и трябва да отидем само до клуба!"

Мисля, мисля....

"Добреее....дори и да се навия, аз такива коли, като твойта не съм шофирала!..Човече, това е ново поколение...малко ма" е страх.."

"Каквввоооо...шшш..ела тука, мойто момиче! Мнооооо е лесно- Натискаш едни копчета и тръгва! Само 2 педала! Мноо е лесно!"

"Туй летяща чиния ли е, ко е туй нещо?"

"Ни са притеснявай! Ти карай, аз ще натискам тука копчетата- поне за тва още ми стига фокуса"

"Ако я запратя в някой храст колата ти, да знаеш, че си е твой проблем! Колкото ти струва единия фар- за толкова сигурно работя на месец...да сме наясно, ок?Твоя грижа!"

"Ша" са справиш! Айде тръгвай, че ни изпиха пиенето!"

Справих се, де...
Пристигаме в диското.
Влизам като Джанет Джексън.
Размятам коси, мръсни погледи и алкохолни усмивки.
След малко пускат "Бийт ит" на брат ми- Жако!
Пооолудявам, ви казвам!
Превземам дансинга за секунди. Знам, че в танците съм добра. И съм наясно, че ако има някой в клуба, който още не ме е забелязал, това задължително се променя след малко изкусителни чупки на тялото.
Ах!....
Бях родена за звезда, а станах секретарка!!!
...(не съм секретарка всъщност, но така обичам да се наричам, когато изпадна в състояния на самосъжаление).
Малко след като съм се усмирила от вихъра на танца, идва сервитьорката.
"К"во пиеш?"
Казвам.
Тя носи.
"С поздрави от момчето с раираната риза", намигва ми.
Оглеждам се.
Виждам няколко раирани ризи и всичките ме зяпат.
Усмихвам се щедро на всеки един.
Продължавам да купонясвам.
След малко, най- лошият вариант на раирана риза идва при мен и почва да ме занимава.
Леко разочарована, му обяснявам как няма начин да се видим на другия ден на кафе и не, няма смисъл да му давам телефона си.

"Защооо?"

"Ами, съжалявам, утре си тръгвам. Не живея тук!"

"Така ли?А Къде?"

"Ааааа.......Англия!", звучи ми правдоподобно. Радвам се на хрумването си, защото така би трябвало по- нататъшни въпроси "за кафенце" да отпаднат окончателно.
Той ме поглежда изненадано.

"Верно?? Това е съдба! И аз съм се запътил на там!"

Удря ме гръм.
Зацепвам.
Мисли! Мисли!
Нищо не мога да измисля!
Мамка му.
Знаех си, че трябва да кажа, че отивам на стаж в Зимбабве....Англия, човече...толкова елементарно...много съм пияна значи!
Усмихвам се тъпо.

"Ами да..хм:)"

Мълчание.

"Аз съм в Лондон по- специално", казва ми.

Благодаря ти, Господи!

"Оооо....много жаалкоо! Аз съм в Нотингам!!". Въобще не знам това къде се намира и искрено се надявам, Нотингам да не беше някой квартал на Лондон! ( По- късно една позната, с познания по география, колкото имам аз по атомна физика, се опита да ме убеди, че Нотингам наистина е квартал на Лондон..или Не! Нотингам бил онова място, където бил дворецааааа в Лондон :))))))))))...........Аз също понякога се питам, за какво са ми толкова много приятели- от всякакъв род и порода. Поне е забавно.)
Както и да е...
Момчето се предава.

"Ами да. Жалко!"

След още малко размяна на комплименти, колко хубава съм била аз, какъв кавалер е той, си пожелаваме всичко най- хубаво в живота.
Изпих си пиенето и бях доволна, че съм в толкова добро настроение и същевременно не съм космически пияна.Приятелките ми бяха кирки.
Особено едната.
Малко ми е кофти да гледам много пияни хора, да ви кажа.Може би и за това, никога не се напивам до безпаметност.Стигнала съм до извода, че има организми, които те молят да живееш здравословен живот. Твоето тяло си има свое мнение.Аз например, съм от хората, които от почти всички пороци са опитали...но към никой от тях не са се привързали.Пушила съм, но цигарите винаги са ми били гадни, алкохола го понасям в от малки до средни количества, наркотиците не ме съблазняват, обожавам да се движа и да не преяждам.И не че полагам свръх усилия да съм такава. Аз просто съм такава.Като бях по- малка,се мъчех дори да накарам тялото си да привикне към някакви бoклуци. То не привикна.От тогава смятам, че всеки организъм си има собствено мнение!

С тези мъдри мисли в главата, вървя по съмнало и подпирам другарката си, докато тя преплита крака в краката на другата й опорна точка- един там...
Обяснява му как нямало да са правели секс сега, защото "скъппиии, БомБок съм".
Той е видимо разочарован.
Искал да пусне "жакузито", и с нея вътре тъй, тъй,тъй,нямало да я остави така да заспи!
Абее мухльоо...Тя вече спи!Не виждаш ли!
Ах, тези мъже...
Ей, за това е добре да хванеш пътя за Нотингам и да се оттървеш навреме.....



              image


Тагове:   диско найт,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kite333 - Моля те,не карай когато си пила :))))
04.08.2011 10:07
А колкото до другото - това е от по-младите ти безразсъдни години нали :))))
цитирай
2. ddiaries - неее хахах
04.08.2011 10:12
това е от миналия петък! хаха
Младите, безрасъдни години са във вихъра си!

Винаги ще съм така!:)

И да..никога не карам пила- това ми беше едното изключение...

Цунки:)
цитирай
3. thelifethings - :)
04.08.2011 11:07
Не знам защо, но цялата история ми изглежда като извадка от някоя приятна холивудска комедия. Така ми стана интересно, че сега се чувствам все едно съм си спрял филма по средата.. :)
цитирай
4. ddiaries - Ей мили!
04.08.2011 11:10
Чакаме и твоите истории!:)

Тe са също така забавни и купонджийски!:)
цитирай
5. zadnik - Защо изобщо даваш обяснения? Ди...
04.08.2011 11:38
Защо изобщо даваш обяснения? Директно казваш - да благодаря и чао... :) Така и двамата си губите времето... :)
цитирай
6. beijaflor - Аз ако бях...
04.08.2011 12:16
...за тебе щях да го НАПРАВЯ тоя Нотингам квартал на Лондон... ;)
А за карането пила - ще има пляскане, ей!
цитирай
7. ddiaries - zadnik
04.08.2011 12:56
дам- една малка лъжа може да доведе до хиляди такива след себе си
цитирай
8. rossi9 - Ей, много хубаво сте си прекарали :)))
04.08.2011 12:57
Лекинко ти завиждам :) За карането - сигурна съм, че е изключение.
цитирай
9. ddiaries - beija
04.08.2011 12:58
а аз на Тебе, щях да ти кажа, че живея в съседния блок
;)
Напляскване ли ? Оооо..:)

цитирай
10. ddiaries - роси
04.08.2011 12:59
Абсолютно... никога не карам пила!
В случая бях пила наистина малко!
цитирай
11. blogena - Хах,
04.08.2011 14:50
няма да пораснеш, вЕрвай ми :)))
и не ти и трябва ...
аз дори бях по-брутална
един ме покани на танц и аз отказвам и оня :
- Що?
- Щото съм куца ...
и цялата ми компания избухва мощно ...а на мен пък ми дожаля за
човека ...ама вече беше късно ;)
цитирай
12. ddiaries - hehe
04.08.2011 15:04
ммм...доста грубичко..да:)

Аз да ти кажа, винаги съм безпощадна в орязването на мъжки мераци, но пък го правя много любезно. Усмихвам се, благодаря и не давам никъв шанс...

Да ти кажа..гледам да не приемам мъжкото внимание за даденост и дори и да режа някои мъже, уважавам всички...които Поне са се опитали.
цитирай
13. dmv - Само да питам следната работа. . . ...
04.08.2011 16:29
Само да питам следната работа...
Абе,дали щеше да ви се....поооолучи забавата..ако беше лада седмичка...
Що го отряза младежа от ЛомдоМ,ами ако живееше в "Нотингхил" и защо не в Нотингам и Шерлуудския лес....
Изпуснала си...любовта на живота си.....
ПП. Шарколията питаше за тебе...
цитирай
14. ddiaries - отговарям
04.08.2011 16:56
Нямам проблем с мъже, които са от ЛомдоМ и карат лада седмичка- ако са забавни и готини са Добре дошли в компанията...

Ей, ама защо ми говориш като на някоя алчна кучка...Вярно е, че познавам някакви хора, но познавам и много техни противоположности и имам приятели от 'сякъв калибър.

Знам, че още ми се сърдиш, че ти нахраних коня с гъби и че в Африка сега ти е голяма жега- но моля теее- не си го изкарвай на мен:)
цитирай
15. ddiaries - ПП.
04.08.2011 17:54
Кажи му, че ще го яздя скоро:)
Да зареди батериите:)
цитирай
16. dmv - Споделих му,навит е!;)
04.08.2011 20:43
Споделих му,навит е!;)

цитирай
17. sherif - Слушай, красавице!
04.08.2011 21:25
Ако някой нахален сваляч те е притеснявал /за кой ли път/, само трябва да ми звъннеш по спейсфона. Ще го правя да си говори сам.
цитирай
18. ddiaries - скъпи,
04.08.2011 22:47
бях на косъм от това, да ти пиша спейсфон- смс!
Но нали си носих малката, златна шерифска значка, която ми остави за спомен, та... момчето, като я видя се сети на кой съм любимката........
и каза, че никога е нямал намерение да ме обижда, просто изразявал възхищение!
А..и каза да ти пратя много поздрави!
Той много те бил уважавал!
цитирай
19. beijaflor - И аз...
05.08.2011 15:54
...да ти кажа, винаги съм безпощаден в орязването на мъжки мераци...
цитирай
20. ddiaries - Оу май гош!
05.08.2011 16:19
:) радвам се да го чуя!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ddiaries
Категория: Лични дневници
Прочетен: 631015
Постинги: 96
Коментари: 1746
Гласове: 3052
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930