Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2011 09:04 - флирт в събота вечер
Автор: ddiaries Категория: Тя и той   
Прочетен: 8164 Коментари: 20 Гласове:
23

Последна промяна: 06.06.2011 15:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Познавам го от толкова години.
От много години.
Вярно, винаги съм мислела, че е симпатяга. Харесвала съм очите му, тялото му...Но никога не ме е интересувал особено.
Света е пълен със секси мъже.
Той е приятелче.
Някои секси мъже могат да бъдат приятелчета.
По принцип знам да не прекрачвам границите,но....... само с приятелите.
Не и с приятелчетата.

Дали вискито не ми беше леко в повече тая вечер, или просто исках да ядосам онзи от отсрещното сепаре, който ме изпиваше с поглед, докато целуваше гаджето си?
Не знам.
Ама се зарадвах много на неочакваната среща с приятелчето.
Неусетно, една тънка, гранична нишка, теглена от нас в продължение на доста време, се скъса ....съблазнително..
Никак изненадана си припомних факта, че мъжете, често просто чакат да ги поканиш на флирт. "Да излезнем на по чаша флирт?"- просто звучи добре..дори и само с поглед да го казваш......Хората, които се занимават с водките явно са добри психолози...
Но аз бях на друг алкохол тази нощ.
Киип уалкин"! (Колко надъхващо!)
Вискито ми намига течно....
"Кийп уалкин, бейб->Към него->В еднопосочното."

Наздраве!

.........

Чак не мога да повярвам колко срамежливо момиче бях едно време..
Може би прекалено романтична?
....
И до днес в момента, в който си го позволя, винаги лапам...............една голяма порция въздух и пия чаша студена вода.
И за к"во?
По- добре да се пускаш по пързалката с флирт- коктейл в ръка.
Не е ли така?
Разбира се, че съм права.

Кийп уалкин.......

По горното нанадолнище.
И то все води нанякъде.
Към няколкото изгубени часа....
...прекарани в събиране на опит.
Опит, който не ти е нужен, просто "щото ти си го знаеш всичкото.
А дали?
Казват живота криел изненада зад всеки ъгъл.


Джъст кийп уалкин`!

..........................

Наздраве.






image



 


 



Тагове:   флирт,   събота,   Джони,   Джаки,


Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunn - Джъст кийп уалкин`!
06.06.2011 10:28
Джъст кийп уалкин`! - любимо(принципно)!!!
http://vbox7.com/play:0f912d3e

,, Но аз бях на друг алкохол тази нощ.
Киип уалкин'! (Колко надъхващо!)
Вискито ми намига течно....
"Кийп уалкин, бейб->Към него->В еднопосочното."
Наздраве! '' - това звучи иронично-романтично, с усмивка тип - Киип уалкин'! :))
Пожелавам ти духовита седмица и ти изненадай живота! :)
Сърдечни поздрави ddiaries!
цитирай
2. kite333 - Залутана ми се виждаш нещо, просто ...
06.06.2011 10:46
Залутана ми се виждаш нещо,просто през редовете така ми се стори :))
ТОВА :
"А няколкото изгубени часа....
...прекарани в събиране на опит.
Опит, който не ти е нужен, просто 'щото ти си го знаеш всичкото.
А дали?"
това Дали винаги води нанякъде,
това Дали винаги е основен въпрос (за мен)
А за теб ?
Поздрави и :-*
цитирай
3. ddiaries - Да, Кити
06.06.2011 11:05
Именно. Идеята ми беше да опиша празнотата на флиртуването, което понякога жените правим, по скоро с цел да си повдигнем самочувствието или..пък да пробваме, пак да пробваме, да открием нещо което търсим, но все не намираме.

Поздрави :*
цитирай
4. ddiaries - Съни
06.06.2011 11:06
дам...посланието в кийп уалкин си е доста дълбоко:)

Хубава седмица!:)
цитирай
5. dmv - Гледам на снимчицата долу, това, ...
06.06.2011 11:44
Гледам на снимчицата долу,това,което понем мен ме интересува,освен хубавите женски крака естествено,"Чичо ни Джак" свенливо стои на масичката...Оф ти си виновна..:))))).Ама горе говориш за "Чичи Джон".Последно?!
Флиртовете не са страшни..е понякога де,с "приятлчета" може да стане леко опасно..в последствие може да има пиещи само "студена вода":).
Един пишман демагог..
"_0
цитирай
6. ddiaries - ах..наблюдателен бее:)
06.06.2011 11:49
знаех си!
Все някой пияч ще го види!:)

но снимката толкова ми хареса, подходяща за постинга просто..и реших да си затворя очи за дребният й недостатък...все пак композицията на снимката допълва смисъла на постинга:)
цитирай
7. ddiaries - а за флиртовете с приятелчетата
06.06.2011 11:50
не са най- доброто решение- вярно е!

Но с приятелчетата е компромисен вариант..важно е да не е с приятелите.:)
цитирай
8. babaelenica - Спомних си едно интригувщо заглавие...
06.06.2011 11:53
"Кийп уалкин... По горното нанадолнище."
"Нагоре по стълбата, която води надолу"
Съдържанието на тази книга няма много общо с темата на твоите разсъждения, но пък заглавието пасва твърде добре.
Ако успеем да задържим тънката нишка на приятелството, флиртът би бил ненужен.
Но човек е така устроен, че иска и още, и още, и още.
Макар да го нарича търсене и откривателство, това е неутолимата жажда за нови придобивки.
:)))))

цитирай
9. ddiaries - "Кийп уалкин. . . По горното ...
06.06.2011 11:55
babaelenica написа:
"Кийп уалкин... По горното нанадолнище."
"Нагоре по стълбата, която води надолу"



А, ето....често живота на много свободни и търсещи хора е точно това!

Поздрави Ели!
цитирай
10. dmv - To има и опции, хем флирт, хем при...
06.06.2011 12:53
To има и опции,хем флирт,хем приятелство..виждал съм го..рядко,зависи всеки доколко,има желание да се нагласят нещата последствие..
Е как бе,"Чичо Джак" ми е настолен,няма такова добро "Виски" за около 45 лева,просто няма,ни Дъмпели,ни Туламори,наречи ме пристрастен,ама ей,само с мярка..даде,зависи каква..
Еми то снимката е провокативна,краката изпъкват на фокус,ама аз като "фотограф",смея се злокобно,фокусирам и детайлчетата..:)
цитирай
11. ddiaries - Абе дими
06.06.2011 14:34
да ти кажа...хем флирт хем приятелство- за по веднъж става, от там насетне е само батак.
Освен ако и двамата не сте особен вид мазохисти, които обичат да си ходят по нервите и го играят приятелчета, дразнейки се с нещо друго..
цитирай
12. dmv - Да, ама вземе да ви хареса. Освен ...
06.06.2011 15:47
Да,ама вземе да ви хареса.Освен това флирт не винаги трябва да завърши със секс..Става леко драматично..трябва да избираш,дали или,а тогава..Аз съм само шеф на вдопада..не им разбирам..Малко са ми "декадите" зад гърба,за да кажа с точност и достатъчно да знам,че такива неща са странно-ставащи и неподвластни на нищо рационално,хубаво е да имаш..опит,но да не е от челен сблък с влак!:)
цитирай
13. ddiaries - правилно!
06.06.2011 16:12
съгласна, съгласна:)
цитирай
14. tutankhamon661 - ddiaries
07.06.2011 10:57
Приятели и приятелчета! Може и така да се каже.
Аз поддържам перфектни отношения с всички жени, които са ми подарили любов. С мъжете на част от тях дори пием ракия или бира понякога. Естествено, те нямат представа за ...... това-онова. Някои от тях в никакъв случай не трябва да разбират, защото се е случило в, да го наречем, неподходящо време, т.е. след обвързването им.
На тази група жени не мога да гледам като на "просто приятелки" - винаги ще бъдат специални за мен, макар че живeят с други. И не само защото като останем сами поради някаква причина, задължително си припомняме "онова време". Включително физически - може да е една открадната целувка, но рядко пропускаме. А скритите погледи са нещо обичайно и не зависят от присъстващите. Не мога да го опиша - то е усещане, което "гори' включително в най-обикновени ситуации като например седене на пейката пред блока по съседски.
Тези мигове имат страхотно въздействие, с което съм свикнал, и не искам да се лишавам от него.
Знам, че не е много честно да целувам чужда жена, докато нейният мъж е в съседното помещение, но човек трудно се отказва от най-приятните неща.
Всъщност ти не говориш точно за такива ситуации. Споменах ги, защото и те са част от връзката "приятели-приятелчета".
цитирай
15. ddiaries - ихеее:)
07.06.2011 11:21
Мъже, пазете си жените...че тук има един чистокръвен Дон Жуан :)

Жени познавам, които практикуват спорта флирт, но при мъжете рядко съм срещала такива индивиди...:) Тутиии, ти ми скри шапката:)

цитирай
16. dobromirdimitrov - :)
07.06.2011 12:09
:)
цитирай
17. beckslover - така е,
08.06.2011 00:28
понякога при опитите, се раждат прекрасни мутанти...
цитирай
18. ddiaries - да..
08.06.2011 10:29
а, често опитите са безплодни:)
цитирай
19. tutankhamon661 - ddiaries
08.06.2011 10:41
ddiaries написа:
а, често опитите са безплодни:)


Но пък без опити още по-зле.
цитирай
20. ddiaries - тъй тъй:)
08.06.2011 10:58
tutankhamon661--Ти каквото кажеш, MASTER! Хай!:)

За флитуване не споря с теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ddiaries
Категория: Лични дневници
Прочетен: 630760
Постинги: 96
Коментари: 1746
Гласове: 3052
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930