Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2011 10:30 - Тренировка по харчене
Автор: ddiaries Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2146 Коментари: 5 Гласове:
6

Последна промяна: 17.03.2011 19:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Взех си заплатата днес.

Малко се позачудих преди да си платя сметката за тока.
Дали ще мога да изкарам на свещи и на студено..до следващия месец примерно?Mисълта, че съм си отделила парите в касичката за скъпата чанта ще ме топли......................а?
 .....Хм-Студена вода................-  това не мога да понасям, смразявам се само при представата за нея ...........(оф!) ще трябва да си платя тока.
Качвам се в колата, резервоара е почти на 0. Стига ми, колкото да отида до близката бензиностанция. Спирам на свободна колонка, пълня до горе. Не мога да живея без таратайката. Отлично се познавам- преди да съм изхарчила парите за козметика или парцалки, по- добре да заредя с гориво (в последните дни преди да получа следващата си заплата, то е единственото, на което ще разчитам). Купих си и течност за чистачките. Искайки да налея малко от нея  се пробвам да отворя предния капак на колата, но той заяжда. (Да тъ" и във возилото!).......Оглеждам се за помощ от персонала- всички са забегнали на някъде!..Такам..Заставам безпомощно, с отчаян поглед пред опела си (винаги действа!). След около минута един дружелюбен човек с охота ми помага с капака и дори налива течността..Благодаря на Господ, че има мъже- кой иначе ще върши тежката работа!!????
Вече осигурила всички необходими суровини за обикаляне, поемам към (халилуя!) МОЛА. Сама.В това отношение съм станала като битовите алкохолици- не ми трябва компания. Важно е да задоволя нуждата си в момента, която не ми е толкова истинска нужда, колкото натрапчива мисъл, че ще умра, ако не си купя "ОНОВА НЕЩО". В случая става дума за Premier Jour. Винаги ползвам различни парфюми, но този съм готова да го купя за втори път!След като се помотавам из магазина, както обикновенно, сменям мнението си в последния момент и купувам AZZARO TWIN и още някакво си мазило за тяло (обичам да харча париииии!). Това да изпитваш неописуемо удоволствие от факта, че пръскаш кинти ЗА СЕБЕ СИ егоизъм ли е? В най- висша форма! -обажда се доволна  дяволеската в мен.Излезнах от любимия "бюти шоп" и се насочих към хранителния. Разхождам се из щандовете, виждам някакви двойки, които пазаруват. ..Става ми мъчно (носталгично). За малко. След набавянето на продуктите, се отправям към криво паркираният си Орел, завъртам ключовете и песните на SWV започват да кънтят..Free your thoughts and watch them fly...use your heart and not your eyes...Мамка му, фалшиво пея.

Прекрачвам прага на фитнеса. Още от началото виждам две не особенно привлекателни фигури- мъж и жена с малко повече килца отгоре (доста повече!) и огромни тежки златни ланци...Айде, към жените изпитвам съчувствие и разбиране за фигурите им, но огромния тлъст мъж, потящ се така все едно над главата му виси невидим душ...направо ме потресе. И той ако си мисли, че с няколко упражнения ще свали 200 кила....Сядам на колелото точно срещу телевизора. Дават новини. Суууупер- много бързо ми минава тренировката така. По едно време шишкото се доближава до мен и почти ми навира в лицето мокрите си телеса. Бях пред припадак! Нагло гледайки ме в очите взе дистанционното, което беше в една от поставките за чаши на моя уред и се отдалечи.Ух.............Вдишай, издишай! Забравих го. За съжаление само за няколко секунди. Това свинче ми превключи новините!!!Е, исках да му скоча на бой вече...Знаете ли какво пусна??????????? Ути! Оня със шапката, дето готви! Тъпо ли да гледам...умно ли да гледам..въобще ли да не гледам...дошла съм да ваям тялото си и изведнъж трябва 30 минути да съзерцавам Манджи????!!!! Оня май се чувстваше като у дома си! Виждах в огледалото опулената му уста отправена към екрана с вкусните гозби, докато върви по пътечката.......може би ако някоя монахиня реши да гледа 9 седмици и 1/2 би изглеждала по същия начин... Викам си, няма нужда от скандали ся, свиркай си, карай си колелото, още малко и е само за днес.Ще направя един вибромасажор на бедрата и ханша и хващам пътя...Защо ли си го помислих? Едва изрекла го наум, видях топчестия мъж да отива към вибромасажора. Неееееееееееееееее..............................Той опъна ластика, навлече го през главата си и минавайки с него през цялото си потно,огромно тяло, обърсвайки се добре, го смъкна до крака си и с блажен поглед натисна копчето на уреда........................................................................................................
..стана ми кисело на устата и тежко на душата.
.
..
...
.........

Това не беше мечтаната ми тренировка. След  следващи 30 минути на пътечката, и 5 минути на кантара, прекарани във въпроси как така не съм смъкнала или качила и 1 грам от теглотото си (Бре тоз обмен на вещества! Хубаво- почти всеки обяд ми минава в един италиански ресторант.....) си хвърлих си на бързо един душ и поех с колата към вкъщи. Трябва да измия чиниите и да хвана новините в 22.00.... С АЕЦ-ите нещата почват много да се прецакват...а  за да пътувам до любимата Япония- ще трябва още доста да почакам май....
Много са ми мили..горките японци..струпа им се много. А толкова мирен, трудолюбив и честен народ са.Ще взема да отделя някой лев от заплатата за Червения Кръст. Майната й на скъпата чанта.



Гласувай:
6



1. gwendoline - Я вземи си купи чантата!
17.03.2011 11:41
Човек не живее само за да си плати сметката на тока, все пак. От битовизми човек откача и забравя за какво изобщо е жив :))))))))) А пък най-хубаво е заплатата да стига безпроблемно за всичко, нека ти е!
цитирай
2. ddiaries - партия
17.03.2011 14:01
gwendolin-че! Дай да правим ние двете партия- ясно е, че за една идея се борим!:)
цитирай
3. pagan - Купи си велосипед и няма да имаш проблеми.
17.03.2011 15:21
Нито с цената на бензина, нито с мазни мутри, нито с вибромасажора, нито с външния вид, нито с прашни фитнес- зали, (За които също се плаща!), а с останалите пари ще можеш да си купиш каквото пожелаеш! Освен това няма да пълниш джобовете на разни мутри, може да срещнеш хора значително по- приятни от "фитнес- маняците", в отделни случаи ще стигаш по- бързо до дадено място, а ако тръгнеш на екскурзия, ще видиш нови, красиви места на живо, не "по телевизора" и т.н. и т.н.
цитирай
4. gwendoline - 2. ddiaries
17.03.2011 17:11
ddiaries написа:
gwendolin-че! Дай да правим ние двете партия- ясно е, че за една идея се борим!:)


Ар`де!!!!! :)))))))))))))
цитирай
5. ddiaries - pagan
17.03.2011 18:46
ох, какво да ти кажа. Аз като човек, на който основния му транспорт за известно време беше колело, но в една друга държава и при едни други правила на движение, разбирам за какво говориш. Ама да ти кажа 2 пъти ще помисля преди да се кача из улиците тук на колело. А другото, което правя е просто продиктувано от факта, че ходя на работа..седя до еди колко си часа и ако желая малко да раздвижа кокалите преди да заспя- фитнеса е един от малкото варианти...:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ddiaries
Категория: Лични дневници
Прочетен: 628529
Постинги: 96
Коментари: 1746
Гласове: 3052
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031