Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2013 14:17 - Бесове
Автор: ddiaries Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6818 Коментари: 12 Гласове:
16

Последна промяна: 23.02.2013 18:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Желали ли сте някой до ..полуда..?

Имало ли е човек, при чийто настойчив поглед сте усещали как мозъка ви се нагрява до 200°, а ден по- късно седейки в удобния си стол на работа, вършейки някаква си задача, сте се ичервявали борейки се с мислите, страстните спомени и  с въпроси като "Как можах?", "Какво направих?", "Такава ли съм?", "Той такъв ли е?","До къде мога да стигна?", "До къде може да стигне той?"....................................

Контролирам се.
Винаги.
Но за съжаление само привидно.
Вътре в себе си съм една експлозия от чувства, страхове, напрежение и...безграничие.
Понякога имам чувството че нямам лимити. Няма нещо, което да не мога да понеса, няма нещо през, което да не мога да премина в името на емоциите и......нагоните си.
Тъй като вече от личен опит се убедих, че това е опасно не само за здравето, но и за живота, се сещам от време навреме да благодаря на Господ, че ме пази и че ме е дарил с този огромен инат и горделивост, които успяват да детонират бомбите в мен.
За съжаление пак само привидно и знам...за съжаление знам, че е само до време.

Плаша се понякога за себе си....друг път се плаша ОТ себе си.
Защото на моменти се усещам точно като една хищна животинка, чието обоняние замъглява мозъка й и тя тръгва по посока на опасността да гони плячката си.
То е едно такова прещракване в мозъка.
Случва се за секунди.
И просто тръгваш. Не го мислиш. Искаш го.
Мразя първичността си. И мразя всичко онова, на което съм готова за да я задоволя. Защото в такива мигове изключвам значението на думата "унижение".

Слава Богу, до сега мъжете в живота ми, които са се сблъсквали с тази моя буря от противоречия са били или достатъчно объркани от това, което им предлагам, или са били прекалено неопитни, за да го контролират, да го разберат в дълбочината му и да го..опитомят. В своя полза.

И така да се каже- съм изкарвала късмет!
Е, гати.
Но....знам, че няма вечно да е така. Все ще си намеря майстора.
И знам, че ще ми хване цаката..
Ще натисне копчето и ще освободи бесовете ми. Ще ги укроти. Ще ги превърне в свои роби.

Не знам какво ще правя тогава.





image




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. delsoho - Усетих аз
23.02.2013 14:31
че си огън. Внимавай да не изпепелиш някой :)
цитирай
2. jibu - Сега е момента да действаш. Докато си под пара.
23.02.2013 15:15
цитирай
3. kite333 - Ей бегълката , не се коси :))
23.02.2013 22:07
Като го намериш този, майстора си де, ще стане як купон.
Помни ми думата :))
Да те укроти ? Да те опитоми ? Мне, не вярвам :)
И друго да ти кажа. Когато искаш нещо и го правиш за себе си и задоволяване на
собствени нужди, няма дума като унижение. Просто вземаш каквото искаш на
цена, която си способна да дадеш .
:))
цитирай
4. ddiaries - :)
24.02.2013 20:26
delsoho написа:
че си огън. Внимавай да не изпепелиш някой :)


слушам и изпълнявам:)
цитирай
5. ddiaries - jibu
24.02.2013 20:27
ами да ти кажа- момента в момента не е за действие, а за осмисляне
цитирай
6. ddiaries - Като го намериш този, майстора си ...
24.02.2013 20:28
kite333 написа:
Като го намериш този, майстора си де, ще стане як купон.
Помни ми думата :))
Да те укроти ? Да те опитоми ? Мне, не вярвам :)
И друго да ти кажа. Когато искаш нещо и го правиш за себе си и задоволяване на
собствени нужди, няма дума като унижение. Просто вземаш каквото искаш на
цена, която си способна да дадеш .
:))



Ките:) Както винаги си права и адски прозорлива:) :*
цитирай
7. megafon - Аз пък си мисля, че нещо
24.02.2013 23:20
ти липсва и не е така както го искаш баш.
цитирай
8. ddiaries - da
26.02.2013 16:26
megafon написа:
ти липсва и не е така както го искаш баш.



мегафон- провъзгласявам те за Врач номер 1 на България:)
цитирай
9. zadnik - Мисля че с възрастта това намалява, ...
26.02.2013 20:20
Мисля че с възрастта това намалява, и става все по контролируемо... Поне аз го усещам че е така.. разбира се, при жените е доста по силно, но все пак има един момент в който претръпваш, нещо в теб се пречупва и вече не ти пука чак толкова...
Но дотогава... внимавай да не попаднеш на майстора... :)
Поздрави Дес, и вземи да пишеш по често, твоите неща са едни от малкото които си струва да прочетеш в този сайт.
цитирай
10. tutankhamon661 - ddiaries
28.02.2013 13:32
Ехааа, какъв горещ постинг!
Според мен тук има повече от 200 градуса.
А аз се чудя защо те няма толкова време!



цитирай
11. ddiaries - мани, мани
28.02.2013 22:28
пушак се вдигна, къщата подпалих чак!... но пожарите, които сърцето разгаря..те трудно се гасят
цитирай
12. ddiaries - Zadnik
07.03.2013 10:01
А ти кога ще ни зарадваш с някой нов пост?:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ddiaries
Категория: Лични дневници
Прочетен: 630541
Постинги: 96
Коментари: 1746
Гласове: 3052
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930