Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2011 11:27 - Не искам да се омъжвам!
Автор: ddiaries Категория: Лични дневници   
Прочетен: 34477 Коментари: 69 Гласове:
53


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Да.
Стигнах категорично до този извод.
Много харесвам фамилното си име.
Пък и освен това, вече не е модерно да си слагаш на входната врата табелка със "Семейство Пенка, Пенчо и Петърчо Петрови"...нали така?

Имам чувството, че ще полудея, ако 20 години трябва да нося халка на безименният си пръст- от към естетическа гледна точка не стои добре на всеки тоалет!
Хм.Само като си представя една ресторантска веселба, на която изглеждам като огромна, бяла и бестяща тук - там торта, поукрасена с гИрдан от десетолевки....казвам ви- на път съм да получа нервен срив! А пък като попадна на гледка  отегчени един от друг съпрузи- много ме хваща жал, ама много. Все едно виждам две глупави канарчета в кафез...гледат света наоколо,радват му се, ама психиката им до толкова се е променила, че си мислят, че е правилно да си стоят в клетката и, че крилата, които ги имат, могат да им служат само за летене от пода до тавана на клетката.Навън е хубаво и интересно, но тяхното място просто е там, където са те сега.

Не си мечтая за бяла рокля, не вярвам в клетвата за вечна вярност и не държа да съм отчаяна съпруга.

Искам да съм Голямата Любов. Страстта. Приятелката. Партньорът.Болката. Надеждата.Мирът и хаосът. Хармонията вкъщи.

Искам да имам красив годежен пръстен, 3 деца и хубав дом.

Искам един истински мъж, с когото знам, че мога да остарея.

Другото са театрални подробности. 




       image


Тагове:   мъже,   брак,   общество,   фалш,   жени,


Гласувай:
58



1. анонимен - А секс ще правиш ли?
03.10.2011 11:33
?
цитирай
2. анонимен - НЕ ИСКАШ ДА СЕ ОмЪЖВАШ, ЗАЩОТО СИ МЪЖ
03.10.2011 11:36
НЕ ИСКАШ ДА СЕ ОмЪЖВАШ, ЗАЩОТО СИ МЪЖ
цитирай
3. анонимен - МОжЖЕШ ЛИ ДА ОСИГУРИШ СИГУРНОСТ ...
03.10.2011 11:42
МОжЖЕШ ЛИ ДА ОСИГУРИШ СИГУРНОСТ СРЕЩУ БОЛКАта И СПОКОЙСТВИЕ ЗА ПРИЯТЕЛКАТА СИ??? това ще те докаже като ИСТИНСКИ МЪЖ!!!
цитирай
4. gwendoline - Ми много добре! :)
03.10.2011 11:44
Отсяла си плявата, но пак няма гаранция, че страстта ще гори и след 3 деца :))
С халка и без халка, все тая. Жените са в неизгодна позиция като цяло... Хем деца, хем страст, хем дом и истински мъж, абе голям зор пада, още не съм видяла такава ИДЕАЛНА жена, ама може и да има, знам ли ?!
цитирай
5. kite333 - Миличка Ди,
03.10.2011 11:47
проблемът не е в самият акт на омъжване като действие.
С него или без него,нещата които се случват се случват,а тези които не- те пропускат.
Проблемът е в Истинският мъж.
Намирането му,вярата че е такъв и щастието да ти се случи да остареете заедно.
Поздрави и :-* от мен.
цитирай
6. анонимен - Ти си се еби,
03.10.2011 11:53
не е нужно да се омъжваш.
цитирай
7. анонимен - ще ти бъде трудно
03.10.2011 12:42
До колкото знам,истинския мъж е висок,красив,мъжкар но с нежна поетична душа,голям жребец и ,естествено,богат!Трябва да обича само теб,ако може да те обожава,и каквото му кажеш,да става на секундата!И въпреки мерака да остарееш с него,сред време ще ти дотегне!И след това ще хукнеш да търсиш следващия "истински мъж"!Очакват те големи емоции!Дерзай!:))
цитирай
8. sherif - Когато намериш този мъж,
03.10.2011 13:52
гледай да ме информираш навреме, че да не го помисля за обикновен натегач. Знаеш колко съм брутален към онези, които те притесняват. Цвете като теб трябва да има спокойствие.
цитирай
9. анонимен - А не ти ли се иcка да заковеш някой с ...
03.10.2011 16:27
А не ти ли се иcка да заковеш някой с халка и после да му прилапаш вилата? Българките все подобни мечти имат.
цитирай
10. magicktarot - Не е гот това с остаряването!
03.10.2011 16:57
За мен истински мъж е този, с когото вечно ще бъда млада! :))))) Поздрави!
цитирай
11. tutankhamon661 - ddiaries
03.10.2011 18:06
Много ми харесват такива разсъждения.
Ползата от сватбата е просто поредния повод за напиване и бялата рокля, за каквато ти не мечтаеш.
Други? Никакви.
Нито може да спаси семейството - доказано поне в половината случаи.
Нито дава повече близост - двама души може да се обожават взаимно и без брак. Зависи от тях.
цитирай
12. toxic - А в Япония не мислят така. Мечтата на ...
03.10.2011 18:22
А в Япония не мислят така. Мечтата на всяка японско момиче е да се омъжи за богат начинаещ камикадзе ;))
Поздрави, ddiaries!
цитирай
13. crawler - Тенденцията е точно такава.
03.10.2011 19:11
Все повече жени разсъждават по твоя начин. Не знам дали е правилно. Всеки решава за себе си.
цитирай
14. maxine - Като цяло има логика, но....
03.10.2011 19:12
що значи "...ако 20 години трябва да нося халка на безименният си пръст- от към естетическа гледна точка не стои добре на всеки тоалет!"? Малко повърхностно звучи. Най-вероятно, ако те грижа повече за тоалета, спадаш към една таргет група жени, която рядко се омъжва. Повече служат за играчки на пораснали чичковци.
цитирай
15. анонимен - Няма нужда да се омъжваш за мен. Д...
03.10.2011 19:48
Няма нужда да се омъжваш за мен. Достатъчно е да ме пуснеш под тази червена поличка.
цитирай
16. noir - ~ N ~
03.10.2011 20:15
Ти си жена - мечта. Знаеш какво искаш.
цитирай
17. анонимен - Всеки решава за себе си)
03.10.2011 20:38
Има сватби, които не се празнуват в огромни грозни ресторанти. Има булки, които не носят огромни бели торти върху себе си. Има годежни пръстени, които също не стоят добре на всички тоалети))). Но познавам и много жени, които толкова много обичат незрелите мъже до себе си, че се отказват напълно от мисълта за сватба, говорейки точно по този начин, по който говориш ти, омаловажавайки изобщо брака... Познавам и жена, която живя без да се омъжи за един тип десет години, роди му три деца, всичките момчета, и накрая той просто я заряза... Изобщо на света има всичко, всеки сам прави своя избор. Ти си направила твоя, поздравления. Успех!
цитирай
18. ladydark - Точно така !
03.10.2011 20:43
Никога не губи здравия си разум : ) ! Въпреки, че аз халки харесвам, и стоят добре на всичко не значи, че трябва да влагаш смисъл в тях :)
Освен гердана от десетолевки се сещам и за гадния оркестър и хорото пред домовете....представяш ли си...
цитирай
19. murmashka - Не претендирам да Ви бъда съдия. Ще ...
03.10.2011 20:44
Не претендирам да Ви бъда съдия.Ще споделя само своето лично мнение и виждане по въпросът за омъжването.За мен лично в съжителството без брак има нещо (простете за грубата дума!) курвенско.И макар че пишете ,,Искам да съм Голямата Любов. Страстта. Приятелката. Партньорът.Болката. Надеждата.Мирът и хаосът. Хармонията вкъщи.
Искам да имам красив годежен пръстен, 3 деца и хубав дом.
Искам един истински мъж, с когото знам, че мога да остарея."
позволете ми да Ви кажа че без да искате да се обвързвате (макар и формално) с някого НЕ ВАЯРВАМ на тези Ви думи! Вие лъжете Вероятно на първо място себе си и затова и пишете за да намерите съмишленици които да Ви помогнат да се убедите че имате право
Конкретно за обичаят ,,сватба" смятам че това е вече атавизъм.
Приятна вечер!
цитирай
20. raders - И какво от това
03.10.2011 20:48
И какво от това
цитирай
21. patzolino - "Само като си представя една ...
03.10.2011 21:52
"Само като си представя една ресторантска веселба, на която изглеждам като огромна, бяла и бестяща тук - там торта, поукрасена с гИрдан от десетолевки....казвам ви- на път съм да получа нервен срив"

Не знам у ваше село как стават тия неща, но моята сватба нямаше нищо общо от гореописания кошмар! Не е лошо да поопознаеш малко света извън ваше село, преди да стигаш да подобни умозаключения "Не искам да се омъжвам", "много си харесвам фамилията", "ще полудея ако 20 год. си нося халката" ... За теб това ли е бракът? После мъжете били психопати на тема брак.....
цитирай
22. анонимен - Без коментар
03.10.2011 22:35
Е, след като видях това клипче:
http://tinyurl.com/istinata-za-bulgaria
незнам какво повече да добавя...
Дано България да се оправи някога!
цитирай
23. анонимен - И кой те кара да си сменяш фамилното име??
03.10.2011 22:36
Запази си го след сватбата ни :)))
цитирай
24. litceto - Не е даден отговор на нито един от коментарите!
03.10.2011 23:45
Не харесвам самовлюбени хора. Дай определение за истински мъж. В една част от постинга приличаш на лека жена, ако си жена разбира се. И все пак ти пожелавам успех въпреки, че казват че любовта траела само осем месеца. От там нататък другото е сърце и душа и ти давам гаранция, че ще остарееш с който и да е.
цитирай
25. анонимен - Ми добре!
04.10.2011 00:17
Кат'не щеш-ако щеш!
Ко на занимааш с глупости?
цитирай
26. mrgreen - Вероятно ще съм поредния хейтър. . . ...
04.10.2011 00:32
Вероятно ще съм поредния хейтър... Възможно ли е това да е най-четения пост в подобен сайт? Това ме навежда на мисълта - какво правя тук? пък на госпожицата : Моме много ти въздушни доводите. Поне да бе нещо смислено написано... колко сме изпаднал народ. Все пак не му е нито времето, нито мястото да изнасям лекции и да чета морал. Объркани хора. Днес.
цитирай
27. анонимен - много тъпо
04.10.2011 01:05
минала си край принцесите:))))))))))))
цитирай
28. ketcakuatl - АМИ
04.10.2011 01:24
Докато чакаш принца на бял кон, накрая ще дойде само коня. Или циганите, които нямат такива въжделения, ще те изнасилят и ограбят (ако ти пощадят живота) когато си самотна бабичка, и няма на кого да разчиташ. Действай, не си само ти!
Мислиш че можеш без подкрепа? Че държавата ще те пази? Спомни си го когато циганина ти го вкарва в гъза!!!
цитирай
29. анонимен - Можеш да въртиш багажника
04.10.2011 03:44
и без да си омъжена :-D
цитирай
30. urilozev - Ами,
04.10.2011 07:53
тоо принцове в България няма.Богатите мъже са женени по няколко пъти.Ако някой ти "кросне " пътя , може и да си промениш мнението.
цитирай
31. turb04 - Боже, и това е написано от жена?!...
04.10.2011 07:56
Боже, и това е написано от жена?!
Има шанс! :)
цитирай
32. marissa3011 - Аз споделям мнението!
04.10.2011 08:25
Бракът отдавна не е, а може би никога не е бил синоним на ЩАСТИЕ, ЛЮБОВ и СПОКОЙСТВИЕ!
цитирай
33. goby3 - :)
04.10.2011 08:43
А някой предлага ли ти да се омъжиш или "Не искам да се омъжвам!" има същият смисъл като "Не искам да ходя на луната" - не че има шанс някога да се случи,ама аз профилактично,не искам пък ?
цитирай
34. ddiaries - А някой предлага ли ти да се омъжиш ...
04.10.2011 08:56
goby3 написа:
А някой предлага ли ти да се омъжиш или "Не искам да се омъжвам!" има същият смисъл като "Не искам да ходя на луната" - не че има шанс някога да се случи,ама аз профилактично,не искам пък ?



Здрасти Гоби! В момента точно никой не ми предлага, но това е позицията ми по въпроса. Хората са приели това, че като наближиш 30така ТРЯБВА да се омъжиш..ако като си го минала този 30так, не си се омъжила почват да те съжаляват...Но ако си нещастно омъжена никой не те съжалява
???????????
цитирай
35. ddiaries - ми стой си стара мома Танче, ...
04.10.2011 08:57
tanyaivanova написа:
ми стой си стара мома


Танче, след като казвам, че искам да имам семейство- 3 деца и мъж до мен, бъди сигурна, че няма да остана стара мома....

Всъщност...аз отдавна не съм МОМА:)
цитирай
36. ddiaries - Боже, и това е написано от жена?!...
04.10.2011 08:58
turb04 написа:
Боже, и това е написано от жена?!
Има шанс! :)



МХМ:) Голям!
цитирай
37. ddiaries - тоо принцове в България няма. Бо...
04.10.2011 09:00
urilozev написа:
тоо принцове в България няма.Богатите мъже са женени по няколко пъти.Ако някой ти "кросне " пътя , може и да си промениш мнението.


Не изключвам никога вероятното да се случи:) Дори и да е малко вероятно!
цитирай
38. ddiaries - Докато чакаш принца на бял кон, н...
04.10.2011 09:02
ketcakuatl написа:
Докато чакаш принца на бял кон, накрая ще дойде само коня. Или циганите, които нямат такива въжделения, ще те изнасилят и ограбят (ако ти пощадят живота) когато си самотна бабичка, и няма на кого да разчиташ. Действай, не си само ти!
Мислиш че можеш без подкрепа? Че държавата ще те пази? Спомни си го когато циганина ти го вкарва в гъза!!!


Ти май и ти си от онези мъже, които могат да ги вържат само с пръстен...
Успех, ще намериш своята стопанка!
Или може би вече си?
цитирай
39. ddiaries - минала си край принцесите:))))...
04.10.2011 09:05
анонимен написа:
минала си край принцесите:))))))))))))


Кое му е тъпото? Това, че мнението ми се простира извън попадналото ти в ограничението на обществените норми мислене?

цитирай
40. ddiaries - Вероятно ще съм поредния хейтър. . . ...
04.10.2011 09:07
mrgreen написа:
Вероятно ще съм поредния хейтър... Възможно ли е това да е най-четения пост в подобен сайт? Това ме навежда на мисълта - какво правя тук? пък на госпожицата : Моме много ти въздушни доводите. Поне да бе нещо смислено написано... колко сме изпаднал народ. Все пак не му е нито времето, нито мястото да изнасям лекции и да чета морал. Объркани хора. Днес.



Човече, бъди, живей! Можеш да изразяваш своето мнение без да даваш оценки на другите.
Докато се правиш на по- умен от всички около теб, винаги ще бъдеш леко смешен и да- винаги ще бъдеш просто поредният хейтър!
цитирай
41. ddiaries - Кат'не щеш-ако щеш! Ко на зани...
04.10.2011 09:08
анонимен написа:
Кат'не щеш-ако щеш!
Ко на занимааш с глупости?


ШШшш ало! Ти си в моя блог.
Не ме занимавай Ти мен с глупости.
цитирай
42. ddiaries - И какво от това За тебе- ко...
04.10.2011 09:12
raders написа:
И какво от това



За тебе- коментар 42.
цитирай
43. ddiaries - Не харесвам самовлюбени хора. Дай ...
04.10.2011 09:13
litceto написа:
Не харесвам самовлюбени хора. Дай определение за истински мъж. В една част от постинга приличаш на лека жена, ако си жена разбира се. И все пак ти пожелавам успех въпреки, че казват че любовта траела само осем месеца. От там нататък другото е сърце и душа и ти давам гаранция, че ще остарееш с който и да е.


Жена съм.
Имам различно мнение по въпроса с брака.
Искам нетрадиционно семейство.
Няма нищо скандално.
цитирай
44. ddiaries - Запази си го след сватбата ни :))...
04.10.2011 09:16
poligor написа:
Запази си го след сватбата ни :)))



Целувки, мили! Нашата сватба ще е едно мислено тържество на двете на свободни, нестъпкани души!
цитирай
45. goby3 - "АКО" ? "АКО&q...
04.10.2011 09:16
"АКО" ? "АКО"? ... Че то има ли други,освен "нещастно омъжени"! ;)
цитирай
46. ddiaries - "Само като си представя една ...
04.10.2011 09:19
patzolino написа:
"Само като си представя една ресторантска веселба, на която изглеждам като огромна, бяла и бестяща тук - там торта, поукрасена с гИрдан от десетолевки....казвам ви- на път съм да получа нервен срив"

Не знам у ваше село как стават тия неща, но моята сватба нямаше нищо общо от гореописания кошмар! Не е лошо да поопознаеш малко света извън ваше село, преди да стигаш да подобни умозаключения "Не искам да се омъжвам", "много си харесвам фамилията", "ще полудея ако 20 год. си нося халката" ... За теб това ли е бракът? После мъжете били психопати на тема брак.....



Оф ,майкооо...някои хора така са се психясали на тема брак и така навътре го взимат, че нямат сили да погледнат на него с ирония..да разберат майтап..
Съжалявам такива като теб от твойто село..
цитирай
47. ddiaries - Не претендирам да Ви бъда съдия. Ще ...
04.10.2011 09:25
murmashka написа:
Не претендирам да Ви бъда съдия.Ще споделя само своето лично мнение и виждане по въпросът за омъжването.За мен лично в съжителството без брак има нещо (простете за грубата дума!) курвенско.И макар че пишете ,,Искам да съм Голямата Любов. Страстта. Приятелката. Партньорът.Болката. Надеждата.Мирът и хаосът. Хармонията вкъщи.
Искам да имам красив годежен пръстен, 3 деца и хубав дом.
Искам един истински мъж, с когото знам, че мога да остарея."
позволете ми да Ви кажа че без да искате да се обвързвате (макар и формално) с някого НЕ ВАЯРВАМ на тези Ви думи! Вие лъжете Вероятно на първо място себе си и затова и пишете за да намерите съмишленици които да Ви помогнат да се убедите че имате право
Конкретно за обичаят ,,сватба" смятам че това е вече атавизъм.
Приятна вечер!



Благодаря за интелигентно изразеното различно мнение.
Аз просто искам да си направя щастието по моят си начин.
Искам да живея лудо, щуро и нетрадиционно.
Искам да имам мъж до себе си, на който думата му ще тежи повече от една измамна илюзия, че ние сме ЗАЕДНО
..защото няма нищо по- тъжно от това да си казваш, че с някой сте ЗАЕДНО, ако вие всъщност не сте..и не го усещаш като твоя мъж.
цитирай
48. ddiaries - що значи ". . . ако 20 години ...
04.10.2011 09:26
maxine написа:
що значи "...ако 20 години трябва да нося халка на безименният си пръст- от към естетическа гледна точка не стои добре на всеки тоалет!"? Малко повърхностно звучи. Най-вероятно, ако те грижа повече за тоалета, спадаш към една таргет група жени, която рядко се омъжва. Повече служат за играчки на пораснали чичковци.


Пак някой нещо не е разбрал.
цитирай
49. ddiaries - А в Япония не мислят така. Мечтата на ...
04.10.2011 09:34
toxic написа:
А в Япония не мислят така. Мечтата на всяка японско момиче е да се омъжи за богат начинаещ камикадзе ;))
Поздрави, ddiaries!


еейй..кога ще ги стигнем японците!:)
цитирай
50. ddiaries - Много ми харесват такива разсъж...
04.10.2011 09:36
tutankhamon661 написа:
Много ми харесват такива разсъждения.
Ползата от сватбата е просто поредния повод за напиване и бялата рокля, за каквато ти не мечтаеш.
Други? Никакви.
Нито може да спаси семейството - доказано поне в половината случаи.
Нито дава повече близост - двама души може да се обожават взаимно и без брак. Зависи от тях.


Благодаря Тути! На същото мнение съм
цитирай
51. ddiaries - За мен истински мъж е този, с когото ...
04.10.2011 09:37
magicktarot написа:
За мен истински мъж е този, с когото вечно ще бъда млада! :))))) Поздрави!



Еййй...Магиии добре го каза:))
цитирай
52. ddiaries - гледай да ме информираш навреме, че ...
04.10.2011 09:39
sherif написа:
гледай да ме информираш навреме, че да не го помисля за обикновен натегач. Знаеш колко съм брутален към онези, които те притесняват. Цвете като теб трябва да има спокойствие.



Шерифе, погледни някои от коментарите- колко много работа има за теб!
цитирай
53. ddiaries - проблемът не е в самият акт на омъ...
04.10.2011 09:41
kite333 написа:
проблемът не е в самият акт на омъжване като действие.
С него или без него,нещата които се случват се случват,а тези които не- те пропускат.
Проблемът е в Истинският мъж.
Намирането му,вярата че е такъв и щастието да ти се случи да остареете заедно.
Поздрави и :-* от мен.



Хабеее...да виИм:)

Цунки по муцунки:)
цитирай
54. ddiaries - Отсяла си плявата, но пак няма га...
04.10.2011 09:43
gwendoline написа:
Отсяла си плявата, но пак няма гаранция, че страстта ще гори и след 3 деца :))
С халка и без халка, все тая. Жените са в неизгодна позиция като цяло... Хем деца, хем страст, хем дом и истински мъж, абе голям зор пада, още не съм видяла такава ИДЕАЛНА жена, ама може и да има, знам ли ?!


Така както ти беше описала връзката с твоя човек...това миизглежда ИСТИНСКО.
Когато имаш такъв мъж- и да сте женени и да не сте, все си е любов.

Аз въставам срещу фалша, нищо повече, нищо по- малко.
цитирай
55. анонимен - Без коментар
04.10.2011 10:02
Радвам се, че живея в България и тук има такива хора:
http://tinyurl.com/neshto-hubavo-v-poslednite-dni
Евала на такива хора! Успех!
цитирай
56. анонимен - Обикновено скудоумие.
04.10.2011 11:15
Да си млад и незнаещ е нормално, но не е в реда на нещата да го показваш и да се пъчиш с глупостта си. Жената се ражда да даде живот на следващото поколение. Мъжът се ражда за да го опази. Двамата могат, но обикновено не могат да оставят след себе си читави люде. Това, колите, къщите, зъмъците, лодките, ветроходките и парцалките, са само детски играчки за поотраснали диванета. Жалко, че ще стигнете до това, когато няма вече да ви върши работа.
цитирай
57. patzolino - Съгласен съм с mrgreen #26
04.10.2011 11:32
И аз се чудя, как може тая велика статия да е толкова посещавана, а разни дребни проблеми като това, че подменят ядреното гориво на АЕЦ Козлодуй, или това, че на българско семейство във Франция са откраднали децата и хорицата се борят с вятърни мелници, за да си ги върнат, или пък това, че в гр. Правец цари свой род феодализъм, или пък това, че АЕЦ Белене ще ощети цялата държава и всички ние ще плащаме, заради шепа алчни комунисти - та всички тези теми бледнеят пред великата тирада на госпожицата, за която думата семейство и брак са нещо ужасно, което може да я доведе "до побъркване". Еми жалко и за авторката и за всички, които си губят времето с подобни безмислици.
цитирай
58. анонимен - Искаш, искаш
04.10.2011 12:21
но понеже никой не те иска си седнала да пишеш тъпотии. Дърта смахната пачавра си ти, също като Баба Еленица.
цитирай
59. ddiaries - patzolino
04.10.2011 12:34
Тази статия е толкова четена, защото и ей такива самозабили се в Проблеми и само проблеми и политика хора като тебе, отделят малко време, за да напишат коментар.

Тази статия е позиция! Позиция, която споделят много модерни мъже и жени. Тя е интересна и заради промяната, която очертава в обществените нагласи спрямо традиционната форма на съвместното съжителство.
Затова тази статия има 49 харесвания до сега.

Защото интелигентните и широкоскроени хора, четат под шегите и краткият текст.
цитирай
60. gwendoline - Чакай и аз да разлая кучетата! :)
04.10.2011 13:43
ddiaries написа:
gwendoline написа:
Отсяла си плявата, но пак няма гаранция, че страстта ще гори и след 3 деца :))
С халка и без халка, все тая. Жените са в неизгодна позиция като цяло... Хем деца, хем страст, хем дом и истински мъж, абе голям зор пада, още не съм видяла такава ИДЕАЛНА жена, ама може и да има, знам ли ?!


Така както ти беше описала връзката с твоя човек...това миизглежда ИСТИНСКО.
Когато имаш такъв мъж- и да сте женени и да не сте, все си е любов.


Аз въставам срещу фалша, нищо повече, нищо по- малко.


Не само мъжа трябва да е истински, но и жената! Иначе работата вечно ще куца. Аз не съм правила сватба, нито си купих бяла рокля, просто след доста години „съжителство на семейни начала” отидохме да се разпишем, щото решихме да правим деца. Разлика с „преди” и „сега” няма, освен двете шушончета и чао на ергенския живот. Така че, изцяло те подкрепям, търси и ЗАПАЗИ тръпката, само тя е важна!
цитирай
61. murmashka - За нетрадиционното..
04.10.2011 13:47
Пишеш: ,,Искам нетрадиционно семейство.
Няма нищо скандално."
Нетрадициооно семейство е педераст и лезбианка.Няма нищо скандално!
цитирай
62. ddiaries - Пишеш:, , Искам нетрадиционно с...
04.10.2011 14:16
murmashka написа:
Пишеш: ,,Искам нетрадиционно семейство.
Няма нищо скандално."
Нетрадициооно семейство е педераст и лезбианка.Няма нищо скандално!


Съжалявам, че има хора, на които представата за нетрадиционност се простира до тези две понятия.
цитирай
63. ddiaries - Гуени!
04.10.2011 14:16
Блаво, мила! Направили сте го както сте го почувствали- няма по- хубаво от това!
цитирай
64. murmashka - Казах вече семейство може да се каже ...
04.10.2011 14:29
Казах вече семейство може да се каже че има само тогава когато при тях всичко е общо според законите а не кой какво докопа.Но това не означава че такова семейство не е традиционно ако и двамата са хора които имат огромна разлика във възрастта.А нетрадиционно семейство е това при което има нетрадиционни сексуални отношения.Това за което Вие говорите ,ако не е оформено юридически някак (не само в общината но и чрез брачен договор) си е чисто съжителство та каквито и ще етикети да му лепвате!
цитирай
65. beijaflor - :)
04.10.2011 23:25
Хи хи хи - мно'о смех по тия коментари...
цитирай
66. ddiaries - Хи хи хи - мно'о смех по тия комент...
05.10.2011 09:40
beijaflor написа:
Хи хи хи - мно'о смех по тия коментари...


:)))))))))

На мен на няколко пъти чак ми се приплака от смях. Смях, смях, чак жално да ти стане...
цитирай
67. анонимен - Поздравления!
06.10.2011 23:17
Е, какво има за неразбиране - просто искаме Любовта - вечната, голямата, която не се износва от времето и бита... Явно т'ва животно го нЕма - аз затова си седя стара мома :)))
цитирай
68. murmashka - 68.анонимен -Поздравления!
06.10.2011 23:25
Стара мома не е наказание
Стара мома е прозрение
То е за теб порицание
за страх да приемеш решение
цитирай
69. pagan - Ще си позволя да цитирам Стив Джобс (Вечна му памет!)
07.10.2011 12:44
Не позволявайте шума от чуждите мисли да заглуши собственото Ви мнение! И още нещо: Щастието е умение, не- състояние!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ddiaries
Категория: Лични дневници
Прочетен: 628523
Постинги: 96
Коментари: 1746
Гласове: 3052
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031