Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2011 11:04 - Нещо сладко...от въздуха!
Автор: ddiaries Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9957 Коментари: 30 Гласове:
30

Последна промяна: 28.06.2011 11:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

            image


Той пристигна днес на летището в София.
За поредната работна седмица в България.
Някои хора тази Европа за нищо я нямат.
Час- два- това е.
Боли ги!
Докато ние се бъхтаме по републиканските и общински пътища и се поизпотяваме в старите вагони на бавните влакове, някои обикалят за това време света.
Буквално за часовете,в които ти си седиш в задръстването в градския рейс или в колата си и се прибираш от работа, някой минава 1, 2 държави, отива, връща се...
Времето и разстоянието са тооолкова относителни неща.
Както и да е.
За космополитността ми беше думата.
СУПЕР Е.Винаги ми е харесвала идеята за пътуването. Навсякъде и по всякакви възможни причини.
....
Лееекичко му завиждам...защото и аз пътувам, но не така често като него.
Усещащ моята благородна завист, той винаги проявявя добронамерена снизходителност, като ми носи сладкишите, които му раздават при полетите.
Той обича сладко, но винаги гo пази за мен.
А аз, не че толкова обичам сладко, но винаги се усмихвам от сърце и се радвам като малко дете на поредният шоколадов мъфин.
Мъфин, който е пристигнал от някъде далече и е прелетял хиляди километри на 10 000 м. средна височина. Това е специален мъфин.Летящ мъфин.
Обичам пътуващи мъфини. Мъфини туристи. Мъфини емигранти. За малко емигранти. Преди да ги приютя в стомахчето си:)

И е супер, че днескашният ми ден ще започне така- с леко космополитен привкус в моя хубав, жужащ, стационарен офис...
Но докато си пия силното кафе и се наслаждавам на сладкиша..стигам до идеята, че е време и аз да запаля гумите. Скоро идва отпуската ми.
И ще я прекарам някъде далеч!

 



Тагове:   мъфин,   пътуване,


Гласувай:
30



1. sunn - . . . И ще я прекараш прекрасно! :). . . ...
28.06.2011 11:55
... И ще я прекараш прекрасно! :)

...Иначе тези сладкишчета - бързи въглехидрати ... , това кафе, обезводняващо организма поне с 500мл. вода ( има значение за здравето и особено за женската фигура !!! ...) ... но всичко това няма значение, щом тези сладкишчета се оказаха толкова важни, дошли от другаде ... има значение, емоцията, има значение жеста, има значение удоволствието от породилата се мисъл, за едно предстоящо, лятно с далечно изживяване ... ... ! :) Чак и аз усетех вкуса на тези ,, Мъфини емигранти '' ... ммм, да ... :)
,, Нещо сладко...от въздуха! '' :) ...

цитирай
2. ddiaries - съннниии
28.06.2011 13:29
пия много вода..какви 500 мл.- литър два
!!!

а мъфинче...можее- един път седмично- за добър тонус!
цитирай
3. sunn - 2. ddiaries
28.06.2011 13:51
Браво за водата! :) На 25кг. се пада по 1л. вода - за жива и пълноценно функционираща клетка и т.н. ... :) Радвам се, че се грижиш за тялото си, защото щом тялото е здраво, ума, духа, а и цялата настройка на такъв човек е положителна, а щом е така, значи си и полезна за околните, най-малко с примера си, поздрави, защото това е важно за водене на качествен и пълноценен начин на живот... - знаеш ! :)
Да, трябва си ,, а мъфинче...можее- един път седмично '' , защо не и два, когато човек знае ... ;)) а и това мъфче, на него му придате дори леко, сантиментална, романтична стойност ... хубаво е ddiaries :)
цитирай
4. beijaflor - High-flying carbohydrates...
28.06.2011 14:11
Да няма скоро постинг със заглавие: "Афера с шефа 2"?

;)
цитирай
5. ddiaries - :)
28.06.2011 14:17
A, не:)
Трябва да събираме опит на други фронтове!:)

Сега си търся пилот на самолет!
;)
цитирай
6. beijaflor - Да ти пратя Жоро Смока?
28.06.2011 16:43
Караше Двукрилника в селскостопанската авиация край Браниполе.
И преди да си се захилила похотливо, "Смока" му викат щот' само В52 не е смукал кат' смок още (ама и т'ва не е сигурно), не заради онова "другото", дето те кара да се облизваш на ум.
:)
цитирай
7. kite333 - А така, далеч а ?
28.06.2011 16:54
Много вкусно си го описала този твой копнеж по космополитността :)))
цитирай
8. ddiaries - да, ките:)
28.06.2011 17:14
обичам да пътувам...

:*
цитирай
9. ddiaries - beija:)
28.06.2011 17:20
eeeeee ти такава реклама му направи на Жоро Смока.....просто да ти отиде ентусиазЪма на селската нива около Браниполе:)

цитирай
10. beijaflor - Ааа, аз не...
28.06.2011 18:00
Тя Станка от долната ма'ала го 'фалеше. Ама аз на нея дикиш не й вързвам, щот' веднъж либеници обеща да ми показва в полето, пък 'ич не дойде. И знайш ли как трудно са крий млад лалугер в дупка насред жежка нива? Та от тогаз - на Станка (и на стринка й също) на приказките не вярвам.
Ама Жорето мо'а го убеда да ти намине. Ти първак за разтриване в мазето имаш ли?
цитирай
11. ddiaries - хехе:)
28.06.2011 18:05
е, как да нямам!
Най- добрата сливова в целият регион ;)

Разтриването с нея е вълшебно!:)

Ама за Жоро да я похабявам- не!
Със Станка щом е бил- не ми го хвали...Знам я тази как прилъгва младите жребчета..:)
цитирай
12. kite333 - и да не забравиш да се обадиш
28.06.2011 19:35
като си избереш дестинация :))
цитирай
13. ddiaries - kite:)
28.06.2011 20:31
избрала съм си един остров вече:)
Ще има постинг, снимки...нооо- за това - като му дойде времетооооо:)
цитирай
14. zadnik - Мъфин - в нашия вариант - кифла. . . ...
28.06.2011 20:47
Мъфин - в нашия вариант - кифла... :)
Тоест докато летящия мъфин обикаля държавите, ние (кифлите) стоим в някое задръстване... ;)
цитирай
15. ddiaries - Мъфина си е мъфин
28.06.2011 20:56
Кифлите са си кифли............. ма да ти кажа аз обичам и кифли..с мармалад! и Боза! И милинки!:))))))))))
Само дето не ги раздават из самолетите:)

Иначе, че и на това ще се радвам!:)
цитирай
16. gwendoline - Мммм, сладостно усещане за лято, пътуване и ...мъфин на 10 000 км!
28.06.2011 21:58
Изкефи ме! :))
цитирай
17. babaelenica - Хах :)))))
28.06.2011 23:19
Я раздуй, кой е тоз таен обожател?
Обича сладко, пък го пази за теб?
Съмнително ми се вижда, начи...
Подозирам, че ще му ходиш на гости, май.
:))))
цитирай
18. ddiaries - Гуен
29.06.2011 08:58
Копнежа ми за отпуска и безгрижни дни далеч от офис обстановката е така голям....че завиждам дори и на мъфините които идват от далеч:)

Поздрави, мила!:)
цитирай
19. ddiaries - Ели
29.06.2011 08:59
аааа .....ааа....:)
виж дали е обожател не знам.

Ще я видим таз работа- Ша са похваля- след някой друг месец..като му излезнат скритите спатии:)
цитирай
20. dmv - В колодата има само купи и няколко ...
29.06.2011 09:14
В колодата има само купи и няколко пики,до дама...
цитирай
21. ddiaries - dmv:)
29.06.2011 10:00
ще я измисля играта:)
цитирай
22. анонимен - Веднага махни този цикламен бан...
29.06.2011 12:33
Веднага махни този цикламен бански, исках да кажа смени:) Този модел бански е на Долче и Габана и е много стар модел, не знам твоя дали е имитация или не е, но модела е наистина стар, поне да беше си взела черен, има го и в черно, само в розово и в черно го има този модел. модела е 2008 година:))
Като изключиме банския, всичко друго е много губаво....дано и мъфина е хубав:)
цитирай
23. анонимен - пп. ако знаех, че има модерация, ...
29.06.2011 12:35
пп. ако знаех, че има модерация, нямаше да напиша коментара и нямаше да разбереш за банския...:)))
Лек и шоколадов ден:)
цитирай
24. ddiaries - :)
29.06.2011 12:40
анонимен написа:
Веднага махни този цикламен бански, исках да кажа смени:) Този модел бански е на Долче и Габана и е много стар модел, не знам твоя дали е имитация или не е, но модела е наистина стар, поне да беше си взела черен, има го и в черно, само в розово и в черно го има този модел. модела е 2008 година:))
Като изключиме банския, всичко друго е много губаво....дано и мъфина е хубав:)


Благодаря за компетентният, добронамерен коментар!
Истината е, че нося което ми отива, не, което е най- последно модерното...е..2008..не е като от 2001:)
А и те се въртят нещата, знаеш:)
цитирай
25. анонимен - Веднага махни този цикламен бан...
29.06.2011 12:58
ddiaries написа:
анонимен написа:
Веднага махни този цикламен бански, исках да кажа смени:) Този модел бански е на Долче и Габана и е много стар модел, не знам твоя дали е имитация или не е, но модела е наистина стар, поне да беше си взела черен, има го и в черно, само в розово и в черно го има този модел. модела е 2008 година:))
Като изключиме банския, всичко друго е много губаво....дано и мъфина е хубав:)


Благодаря за компетентният, добронамерен коментар!
Истината е, че нося което ми отива, не, което е най- последно модерното...е..2008..не е като от 2001:)
А и те се въртят нещата, знаеш:)


Тук си права, да, въртят се нещата...
А ако трябва да съм честен, този бански ти отива и то много, ако трябва да съм по точен, отива на жената на снимката, а ако това си ти, още по добре...)
Чао и може някой път да ти пиша отново...) сега гледам очилата, защото и те ти отиват, но не ги виждам добре, ако ги виждах, щях да ти кажа и за тях нещо...) абе важното е, че ти отиват...)
цитирай
26. ddiaries - Веднага махни този цикламен бан...
29.06.2011 13:06
анонимен написа:
ddiaries написа:
анонимен написа:
Веднага махни този цикламен бански, исках да кажа смени:) Този модел бански е на Долче и Габана и е много стар модел, не знам твоя дали е имитация или не е, но модела е наистина стар, поне да беше си взела черен, има го и в черно, само в розово и в черно го има този модел. модела е 2008 година:))
Като изключиме банския, всичко друго е много губаво....дано и мъфина е хубав:)


Благодаря за компетентният, добронамерен коментар!
Истината е, че нося което ми отива, не, което е най- последно модерното...е..2008..не е като от 2001:)
А и те се въртят нещата, знаеш:)


Тук си права, да, въртят се нещата...
А ако трябва да съм честен, този бански ти отива и то много, ако трябва да съм по точен, отива на жената на снимката, а ако това си ти, още по добре...)
Чао и може някой път да ти пиша отново...) сега гледам очилата, защото и те ти отиват, но не ги виждам добре, ако ги виждах, щях да ти кажа и за тях нещо...) абе важното е, че ти отиват...)



не е мой аватара, но да кажем, че търся аватари, които да приличат достатъчно на мен, че да ги сложа в блог, който описва лични мисли и преживявания:)
цитирай
27. анонимен - знаех, че не е твой, аз също не бих си ...
29.06.2011 13:27
знаех, че не е твой, аз също не бих си сложил моя снимка за аватар.
знаеш ли, че всички отговарят по един и същи начин, когато ги питаш за аватара, всеки казва не е мой, но много прилича на мен:)) сериозно ти говоря:)
не го казвам с лоши чувства, просто ти казвам, какво отговарят всички...)
да кажеш, дали мъфина е бил хубав:)
цитирай
28. анонимен - пп. няма да те притеснявам повече. ...
29.06.2011 13:29
пп. няма да те притеснявам повече.
лек ден и много усмивки.
цитирай
29. kite333 - Хехехехе това с аватара май си е вярно.И аз така казвам,не че ме питат де ;)
01.07.2011 08:42
di,знаех си аз, че си и хубавица,освен другото :)))
цитирай
30. ddiaries - :)
01.07.2011 09:17
*:

Стараем се:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ddiaries
Категория: Лични дневници
Прочетен: 630712
Постинги: 96
Коментари: 1746
Гласове: 3052
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930