Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2011 12:12 - От приятелката на Любовчийката
Автор: ddiaries Категория: Тя и той   
Прочетен: 10131 Коментари: 23 Гласове:
16

Последна промяна: 07.08.2016 22:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Пушим в близкото до училището кафене.
Избягахме от час.
Аз и Любовчийката сме на по 17- почти на крачка от това да излезем с ентусиазъм от пубертета и да се впуснем в дълбоките и проблемни води на ежедневието на порасналите хора. Запознахме се с нея на първия учебен ден преди години, седнахме на един чин и от тогава сме ПРИЯТЕЛКИ. Истински. Обичам си я, буквално все едно, че е моя кръв. Много пъти ме е ядосвала и разочаровала, но аз си я обичам. Необяснимо е. Каквото и да направи тази хайванка, просто ми е в сърцето............
Гледам я.Пак е била вчера на някакви купони. Нали и за това бяга с мен сега- и тя не е научила по биология.Замечтан поглед.Усмихва се..Весело ще да е било....
Поглежда ме с хубавите си, зелени очи, понечва да каже нещо...
.........???
Не казва.
Поглежда ме пак закачливо.
- " Любо, дай две фанти, изпихме ги тез кафета."
Любака носи.
Пийвам си, давам й още малко време.
- "В какво си се забъркала пак?"- не издържах най- накрая.
- "Оле..... di.....".- предава се.
Очите й греят.
-"Оле, с какъв тип се запознах, толкова е......." И почват възхвалителните й триади! Запознала се е с поредният "най- готин" и "най-добър"!....Това момиче няма да се умори.
-"Ами Васил?"
В такива моменти аз играя ролята на гласа на Съвестта.
-"Ами Васил си го обичам,бе!"- поглежда ме невинно. "Но ти си нямаш на представа каква страст, какво чудо, какво привличане с другия мъж".
Пуша, дърпам фанта от сламката и не мога да повярвам, че тя е зодия Козирог. Никаква връзка със здравия разум. Трябва да й видя асцендента.Няма такава любовчийка на света!
- "Di, искам да го видя пак! Ще кажа на Васил,че ще виждам по- късно с теб".
Поглеждам я строго. Тоя Васил е много точен, много се радвах като се хванаха. Какво повече иска?
-"Моля те, моля те, моля те! Не ме съди. За това сме приятелки, ти никога не ме съдиш, приемаш ме такава каквато съм..Все пак сме на по 17, имаме право да търсим щастието"
FUCK! Любовчийката пак говори убедително и патетично....
-" Харесвам Васил. Какво не прави той за теб?"-последни опити да я спра в стремежа й да скочи в гьола.
- "Аз няма да се разделям с него. Аз си го обичам.С този другия ми е интересно, искам да видя до къде ще стигнат нещата, много е хубав, много хубаво се целува.Но няма да прекалявам, няма да правя глупости."
Това не беше първата подобна ситуация, чувствах, че ми прилошава. Редовно й ставах съучастник.Но тя беше права- макар и да мърморех, аз никога не я бях съдила. Да, аз не съм като нея и не бих постъпила така, но тя си е каквато е и сега какво- след като сме приятелки, не трябва да сме два различни човека ли? Едва ли.
По- късно прибирайки се от даскало, срещам по пътя Васил.
-"Здравей, как си? Днес ми се обажда Любовчийката, нямало да се виждаме, ще идва към вас. Искате ли компания?"
-"О, не! Това е женско събиране"
Мразя да лъжа, но за приятелите си дори и това правя.
 
Мина време, моята приятелка се раздели и с Васил и с онзи, който й беше странична тръпка, дойдоха други, минаха и те, а тя нашта си живее, дивее, вятър я вее на бял кон. Изкарахме заедно и част от студентските си години.......Като се върна във времето назад, мисля, че е нямало мъж, на който да не е изневерила.Дори на голямата си любов (до сега) Любовчийката обърна гръб за кратко, за да се поцелува с друг, докато беше на няколко водки по случай един от рождените си дни.
Ех, влюбчива Любовчийкее...
Тя живее заради флирта, разбирате ли! Не с всички мъже, с които флиртува стига до кревата, но тя просто обича мъжкото внимание, добра свалячка е и голяма купонджийка. Не мисли много за бъдещето. Живота е тук и сега!
Но заедно с всичко друго, Любовчийката е добър и наистина чист човек. Златен другар.Никога няма да те остави в беда. Тя е от хората, които ще забравят за себе си, за да ти помогнат.Веднъж й казах:
"Благодаря на Господ, че си жена, защото си толкова добър приятел. Ако беше мъж или нямаше да те познавам въобще или ако те познавах, щеше да си ми много антипатична!"
 
***

Стигаме до наши дни.

Любовчийката е с поредния.
Но!
Нещата вървят учудващо сериозно!
Мъжът я обича,с пари е, с хубав живот зад граница, със стабилни перспективи за вбъдеще.На всичкото отгоре наистина си подхождат.Той, и той като онзи Василчо- харесвам го просто.Всичко върви по мед и масло.Любовчийката така е взела да се променя, че чак аз- нейната другарка от време ОНО гледам като втрещян заек.Радвам се. Мислех, че The wind of change или "Вятърът на промяната" най-сетне е задухал. Може би тя най-накрая ще се кротне.........
Уви,
надеждите ми се изпариха след няколкото техни скандала, по време на първите 6 месеца от връзката им.Колкото пъти той я беше ядосал, тя толкова пъти съответно му изневери. По някакъв начин господина все пак беше успял да й влезе под кожата и тя не го напусна.Като цяло имат бурна връзка, но и доста стабилна....Ще се женят май.
 
Представям си се на сватбата.

Изтупана в красива шаферска рокля стоя наблизо.Просълзявам се. За мъжа й разбира се.Бедничкия човечец.За себе си и за няколкото други шаферки, също се просълзявам. Обречени сме да играем често ролята на параван.Но ОК....и за Любовчийката се просълзявам! Тя е едно мило и прекрасно същество, надарено с всички качества на света, но е неспособна да бъде ВЯРНА.Тя е полигамна- в гените, в кръвта си....
 
Понякога просто преглъщаш, че другите нямат твоите ценности и продължаваш да ги обичаш въпреки това.Нямаш право никой да съдиш. Особено приятелите си. С тях нямаш и правото да си безразличен.
Имаш правото най- много да си съпричастен.




image








Гласувай:
13



1. kite333 - Абсолютно ! Никой няма право да съди ...
15.04.2011 13:06
Абсолютно ! Никой няма право да съди (освен може би сам себе си) Абе,казват,че само един имал такива права,ама ... хм... нещо ме съмнява тая работа.
цитирай
2. aneliqiv - :)
15.04.2011 15:15
Радвай се на приятелството си!!!Макар и да не живее по общоприетите норми!!!
Всеки има право на избор и да живее така,както му харесва!!!
Пази си дружката,ряко се срещат за жалост вече,доброите приятелства!!!

Поздрави за хубавия постинг,най-истинските неща са истински !!!

Хубав уикенд!!!
цитирай
3. despinida - Това си е талант, с който се раждаш...
15.04.2011 15:41
или го можеш, или цял живот оставаш моногамен с мечтите си...най-много с някой и друг, куц опит за летене...:)))
Поздрави!
цитирай
4. ddiaries - Кити
15.04.2011 15:58
...Oня отгоре никога не ни съди. Той просто ни обича и ни праща уроци!
цитирай
5. ddiaries - Aneliqiv
15.04.2011 16:00
Благодаря ти!

Да чукам на дърво- това наистина е дружба за пример- особенно между жени!
Дай Боже всекиму двама, трима такива приятели през живота!
цитирай
6. ddiaries - despinda
15.04.2011 16:01
Хехехе...МНОГО СИ ПРАВА!

Поздрави!!!!
цитирай
7. gwendoline - Има такива, и мъже, и жени...
15.04.2011 16:57
не са ми в кръвната група, обикновено нямат грам лоялност към нищо, не само към партньора.
цитирай
8. ddiaries - Гуени:)
15.04.2011 17:04
Най- интересното е, че тя е добър приятел...И от позицията на годините мога да го кажа.........
Като цяло с такива мъже съм по- малко склонна да съм солидарна...даже съм се изказвала много рязко преди...но с нея- тя ми е приятелка доказала се- с нея няма как да не съм солидарна. Или съм или не сме приятелки.
Просто филмите около нея си текат и аз ща не ща- ставам статист:)
цитирай
9. zadnik - Тцц, сигурна ли си че е Козирог??? Те ...
15.04.2011 22:14
Тцц,
сигурна ли си че е Козирог??? Те обикновено са най-най-романтичните хора :)
А и май останалите носят рогата, не тя.. Най-вероятно е зодия козирог - без рог :))
цитирай
10. gwendoline - 8. ddiaries - Чакай да се изясня,
15.04.2011 23:32
нямам нищо против неверните люде, само дето с тяхното шаване често се вкарваш в ситуации, както казваш ти - статист в чужд филм, но пък иначе са леки и забавни хора, имам си една такава дружка, страшно ме нервира и кефи едновременно!
цитирай
11. ddiaries - гуен..
16.04.2011 01:45
значи знаеш за какво става дума:)
цитирай
12. ddiaries - ЗадНик
16.04.2011 01:46
Абсолютен козирог е!:)
А това..че са големи романтици..не знам..мисля, че си падат по някои сладникави неща..но това по- скоро е като добавка, за да изживеят мига по -пълноценно. Те са си максималисти.
цитирай
13. beijaflor - Един мой приятел...
18.04.2011 19:05
...веднъж ми каза, че ни благодари (на приятелите си), че сме му приятели не заради това което е, а въпреки него. :)

Поздрави!
цитирай
14. ddiaries - :)
18.04.2011 21:37
именно за това става дума. Човек че е някакъв си- това не бива да тежи на хората около него..в момента в който усетиш че приятелите ти ти тежат - с характер, навици, думи- тогава няма смисъл от такова приятелство
цитирай
15. chalama - искала ли си...
19.04.2011 13:35
за малко поне да си на нейното място?
цитирай
16. ddiaries - аз не мога да съм на нейното място
19.04.2011 13:45
защото аз имам други принципи в отношението си с мъжете.
На мен не ми идва отвътре да живея така като нея.

Разликата между нас двете е, че тя има сериозни връзки с много странични флиртове, а аз съм имала много флиртове с малко сериозни връзки.
Аз съм за феър плей!
цитирай
17. gatekeeper - Супер
19.04.2011 14:42
The wind of change или "Вятърът на промяната" най-сетне е задухал. Може би тя най-накрая ще се кротне.....

и аз така съм си мислел, ама реалността е друга:)
цитирай
18. ddiaries - gatekeeper
19.04.2011 15:36
Все нещо те кара да вярваш нали...надеждата умира тогава когато осъзнаеш, че онова, което се надяваш да се промени...е ГЕН, кръв..не е просто лошо възпитание или жажда за отмъщение...Тя си е такава.
цитирай
19. chalama - нямах това в предвид
20.04.2011 00:28
имах в предвид това: Но заедно с всичко друго, Любовчийката е добър и наистина чист човек. Златен другар.Никога няма да те остави в беда. Тя е от хората, които ще забравят за себе си, за да ти помогнат.
спокойна нощ.:)
цитирай
20. ddiaries - хей Чалама:)
20.04.2011 09:04
Ами не, че искам много да се хваля, но се стремя да бъда добър приятел и аз...
Иначе тя, едва ли щеше да ми е дружка.
...Мисля, че това как се отнасям към приятелите си..личи до някъде от постинга..:)
цитирай
21. chalama - и се справяш...
20.04.2011 12:16
интересна тема с априятелите...границата е тънка червена нишка и е една такава постояно променлива...като тоалет на сватба....
:)
хубав ден.
цитирай
22. tutankhamon661 - ddiaries
09.05.2011 08:51
Темата за верността е много относителна и никога не може да се стигне до някакво твърдо заключение. Моето мнение по принцип не се харесва, а аз просто се придържам към реалностите. Има толкова ситуации и ситуацийки, че никой не може да отсече "Аз никога ..."
Не казвам, че трябва да се стремим към нови попадения. Аз самият никога не съм го правил. Но твърдя, че има ситуации, в които човек наистина не може да се въздържи. Въпросът е дали ще попадне в точния момент, на точното място, с точния човек. Също и това дали трябва да съжалява, ако не му се случи.
Повечето хора са убедени, че имат всичко, което биха поискали, но говорят за познатото. Как обаче да пожелаят нещо, което все още не знаят, че съществува? Странно е, че дори отворени към света хора не могат да допуснат, че нещо им се е изплъзнало и на се преживели.
Не искам да изпадам в подробности, защото ти и Гвендолин може да се ядосате - вече разбрах, че се придържате към верността. Само ще ви дам един съвет: "Никога не казвай никога"! Това е едно от най-важните житейски правила.
цитирай
23. ddiaries - :)
09.05.2011 09:26
Преди бях много крайно настроена по отношение на изневерите.
Докато не изневерих сама.
Не съжалявах...но си погубих връзката.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ddiaries
Категория: Лични дневници
Прочетен: 628501
Постинги: 96
Коментари: 1746
Гласове: 3052
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031