Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2011 13:50 - "Мъри, единствената ти страст са студената бира и чуждите жени"
Автор: ddiaries Категория: Тя и той   
Прочетен: 5035 Коментари: 12 Гласове:
-10

Последна промяна: 07.08.2016 22:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Дам, вчера чух в един филм тази крилата фраза.
Колко дълбока истина се крие в тези прости думички.

Героинята обичаше Мъри (естествено). И той беше боклук (естествено). Който все пак дълбоко вътре в сърцето си беше влюбен в нея (много тривиално). Но не можейки да се пребори с кофти човека в себе си, постоянно й изневеряваше и пиеше като смок (тъжно, но факт).

Ех, тая история е стара, не може ли да гледам нещо по- интересно, мислех си.

"Мъри, люби ме!", каза по едно време героинята, след една инфарктна случка с преследване и екшън сцени. Е тва е, жените нямаме спирачка, решим ли да се унижаваме. Мъри я налюби, а на следващата сутрин, тя стана от леглото, него го нямаше и отивайки до огледалото, тя прочете изключително романтичното послание :"Лягай обратно в кревата, изглеждаш ужасно! Мъри."
Ех, идилия.
След няколко секунди видях героя да влиза, донесъл кафе и вкусна закуска.. Ах, разбрах сега кретенския му хумор...

Стана ми много скучно по едно време, доспа ми се и заспах...не можах да видя дали на края три дни са яли, пили и веселили. Ама едва ли. Такива любови никога не стигат до олтара. Ако искаш любов със сигурен щастлив край- най- добре индийски филм. Там често дават едни диви и непокорни жени, ощастливени от едни уникално влюбени в тях, мъдри, спокойни, търпеливи и добри мъже.
Западняците ли сме криви, Източняците ли не са наред?
Аз така или иначе съм поклонничка на източните култури и философии..да замина за нататък? Жалко, че мъжете им не са ми секси.Имаше един индиец, който много ме харесваше и човека се държеше много на място. Правех му постоянно парчета и говорех много важно и той ме провокираше, де. На това ми поведение той отвръщаше леко надменно, иронично, но не по начин, който да ме обиди, а по такъв, който да ми изпраща посланието-"Моя си, к"вот щеш прави". Абе, точно като по филмите, ви казвам! Да,жалко, че не ми харесваше визуално....иначе имаше нещо много необичайно в това покровителствено и подчинително и в същото време много нежно отношение, което ми харесваше. Говореше императивно, но императива му не беше груб...Както и да е. Да се върнем на бирата и чуждите жени....- главният проблем на влюбената, западна жена.

Имате такъв партньор- ко праим ся?
След като внимателно сте обмислили възможността да скочите от 5 етаж на блока и сте осъзнали, че все пак още Ви се живее..с НЕГО, че той каквото и да прави вие не можете да го оставите и дори мамка му харесвате този КРЕТЕН, пък и така или иначе сте си мазохистка...Какъв съвет мога да ви дам?

Ами търпете и спрете да хленчите. Тва е. Той и да е боклук- след него като е потоп, ще си го търпите.
Ей, полудявам като вземат да ме викат дружките ми на кафе и да се жалват- Ама той такъв, ма той онакъв. Викам - зарязвай го, кво му мислиш, като толкова те мъчи. Това любов ли е? Аз, ако съм на теб ,ще го зарежа.
"Добре..права си,  уважавам се, тъй тъй тъй, ще го зарежа."
Аз се успокоявам- ееййй най- сетне бели дни ще види туй момиче! Ама нали се сещате к"во стаа- НИЩО. Има драми, но без раздели, докато нещата не се успокоят за малко.
После пак ме викат на кафе и почват да го плюят, очаквайки всеки път да им пригласям и да се възмущавам с нещо като "Не мога да повярвам! Идиот! Оо мила, не се притеснявай....."

Ей, писна ми от хленченици!
МАДАМИ! Стигнали ли сте до умозаключението, че вашият Мъри какъвто и да е- без него не можете-тогава ще бъдете пичове и ще се държите на ниво, като мъжки момичета достойно приели и Избрали съдбата си.Няма смисъл да го играете мъченици, така и себе си злепоставяте, а и него и само задълбавате в проблема, който ви е ясен като бистра вода.

Виждате ситуацията, приемате я и юнашката продължавате да го обичате геройски.

"Мъри, не мога без теб! Ти си все още единственият мъж, за който мечтая!"

....................

Късмет! Така или иначе нивгаж няма пълно щастие!




image
 




Гласувай:
52



1. tutankhamon661 - ddiaries
14.03.2011 16:37
Наистина е странно. Хем недоволни, хем са още с него/нея. Може би е някаква склонност към мазохизъм.
Аз не мога така. Когато съм c дадена жена, само хубаво говоря за нея. Дори не мога да си представя, че ще кажа нещо лошо, защото сърцето ми не го позволява.
цитирай
2. ddiaries - :)
14.03.2011 16:47
Виж, мъжете ако не ядосват жените- нещо не е наред! Жените винаги се дразнят за нещо си на мъжете. Нали много често искаме да е на нашето....това еок.. Но повярвай ми, често жените сипят огън и жупел по гаджетата си и само се оплакват колко са нещастни и ..това е много тъпо, да. Това ме дразни. Няма лошо да се ядосаш на приятеля си, ама някакви крайни изказвания и после пак си му в краката...айде няма нужда.Има много объркани същества.
цитирай
3. tutankhamon661 - 2. ddiaries
14.03.2011 16:55
Много пъти съм го виждал. Особено една култова история. Той не прави абсолютно нищо за нея. Само лъжите си пробутва. А тя фантазира разни дивотии, дори сe самообвинява, че нещо в нея не е наред. Не знам как става номерът. Със сигурност обаче не минава при всички хора .... слава Богу!
цитирай
4. him - :)
14.03.2011 19:55
Мъри, Мъри - добър треньор беше, ама с тая студена бира и чужди жени доникъде не я докара...А по темата - аз също се дразня на такива хора - ами поне не говори, след като си книжен тигър и не ти стиска да го направиш. Ала протест по фейсбук се получава...Но за Мъри ме е яд - и досега няма кой да запише неговите успехи...
цитирай
5. ddiaries - Мъри, Мъри - добър треньор беше, ама ...
14.03.2011 21:06
him написа:
Мъри, Мъри - добър треньор беше, ама с тая студена бира и чужди жени доникъде не я докара...А по темата - аз също се дразня на такива хора - ами поне не говори, след като си книжен тигър и не ти стиска да го направиш. Ала протест по фейсбук се получава...Но за Мъри ме е яд - и досега няма кой да запише неговите успехи...


еее стига дее:) мен Мъри много ме дразнеше особенно последните му моменти в националния! Имам чувството, че точно той превърна отбора просто в..една сбирка хора, искащи да поритат малко.Последния велик български треньор, който аз съм съпреживяла е Пената. И той записа слаби моменти,но името му остана в най- славния миг на българският футбол.
цитирай
6. ddiaries - Много пъти съм го виждал. Особено ...
14.03.2011 21:09
tutankhamon661 написа:
Много пъти съм го виждал. Особено една култова история. Той не прави абсолютно нищо за нея. Само лъжите си пробутва. А тя фантазира разни дивотии, дори сe самообвинява, че нещо в нея не е наред. Не знам как става номерът. Със сигурност обаче не минава при всички хора .... слава Богу!

Така е, човек трябва да обича себе си, но не говоря за егоизъм- а за онази чистата любов и себеуважение. Тогава това няма как да ти се случи.

цитирай
7. gwendoline - Кефиш. Почвам да те чета.
14.03.2011 23:08
Поздрави!
цитирай
8. ddiaries - Кефиш. Почвам да те чета.
15.03.2011 12:01
gwendoline написа:
Поздрави!



Мерси подобно!:)
цитирай
9. shaffi - привет,
15.03.2011 21:30
познавам такава Мъревица...... и тя не е светица,но Мъри, Мъри -нищо му,мн с и е готин !!
цитирай
10. ddiaries - ха..
16.03.2011 16:30
Жените на един такъв Мъри рядко са светици:) Все пак те винаги са водени от мисълта да си го върнат..ако някъде се чувстват онеправдани:)
цитирай
11. mjolnir - :)
20.03.2011 19:13
хаха много често срещана история, срам-не срам да си призная и аз съм хленчила така, но слава богу събрах смелост да реша кардинално проблема :)) Поздрави!
цитирай
12. ddiaries - mjolnir
21.03.2011 15:47
Ей за това става дума! Важно е, човек да е доволен от живота..някои са доволни и с такъв партньор! А който не- да живее смело:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ddiaries
Категория: Лични дневници
Прочетен: 630587
Постинги: 96
Коментари: 1746
Гласове: 3052
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930