Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2012 10:32 - "И стaам един Рамбо, пуснат ли мa в джунглата!"
Автор: ddiaries Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 17241 Коментари: 32 Гласове:
17

Последна промяна: 06.03.2012 09:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Пловдив. 16 февруари, четвъртък,  14:40.
Търся усилено паркомясто в синята зона.
Виждам, че навсякъде е фраш, места няма, ей! Аз разбира се- пак на срещи, пак бързам- разправяла съм ви вече.
Но!
Положението ми е по- трудно от когато и да било!Знаете какво време беше, какви снегове, знаете, в какво  офф- роуд състояние бяха малките улички и знаете, че.......... аз ходя на токчета.Т.е  веднага разбирате, че аз не търся просто паркомясто. Трябва ми удобно паркомясто, че... с токчета по леда- не е работа!Изпаднала в ужас как вече закъснявам- намирам една пролука между две коли.Любезен чичо ме насочва при паркирането. Разбираме се- после ще му платя.
Минават срещи- мрещи..тръгвам да си ходя, колата си ме чака, където я оставих...мъжът със синята жилетка от паркинга идва към мен ( в Пловдив  няма все още смс услуги за паркиране в синята).

- "2 лева"

Изваждам.

-"Е.......госпожице... нещо искате ли да ви предложа?"

Цялата съм в слух.

-"Дайте ми едно левче. Ама няма да ви давам билетче.
..................НЯМА СМИСЪЛ, госпожице, няма смисъл! Няма да са` опраи тази държава! Всички крадът! Всеки се оправя за себе си! И аз, госпожице- аз стаам един РАМБО пуснат ли ма в джунглата!"


Докато си вземах обратно едното левче си спомних за това, че си имам аз една мечта....
Да се прибирам в България за през уикендите.


image





Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kite333 - Тъжно.
01.03.2012 10:55
"Всички крадат" - ама оправданието е като задника -всеки си го има.
Поздрав !
цитирай
2. gwendoline - И съм съгласна, и не съм.
01.03.2012 11:04
Докато заобикаляме правилата, ред няма да има никога. Друг е въпроса, че дори да платиш каквото трябва, то не отива където трябва.
цитирай
3. sparotok - !
01.03.2012 12:15
Трябва да се сложи край на този порочен кръг, иначе ще стане и по-лошо. Нужно е обаче промяната да започне отгоре, да се създадат нормални условия за живот и работа, за да не оскотяват хората...и да стават рамбовци...
цитирай
4. ddiaries - Момичета
01.03.2012 12:41
аз съм направо...супер обезнадеждена...Как ще се оправи тази държава, та тя не е само вмирисана от към главата риба!

баш от опашката си е.

Обикновенните хора са такива- как ще се дойдат Нови политици..с НОВ МОРАЛ...ОТКЪДЕ?
цитирай
5. ddiaries - Спароток!
01.03.2012 12:43
Разбрали сте ме всички, значи...това ми е болката - да!

Живея с надежда, ден след ден, само за да се убеждавам ден след ден, че нещата не се променят...за добро
цитирай
6. sparotok - промяна
01.03.2012 13:48
ddiaries написа:
Разбрали сте ме всички, значи...това ми е болката - да!

Живея с надежда, ден след ден, само за да се убеждавам ден след ден, че нещата не се променят...за добро


Верно е, нещата вървят надолу...засега...няма смисъл това да се отрича. Всеки катарзис обаче е свързан с болка, фактът, че много от нас не са се примирили с простащината и корупцията показва не само, че има надежда за промяна, но и реална възможност.

Ако на никой не му пукаше и, ако никой не засягаше злободневните теми, то положението щеше да е отчайващо. Обачи виж, не само ти, а и много други млади хора не желаят да приемата натрапената ни реалност.

Това е първата стъпка, следващата е търсенете на разрешение на проблемите. В предишния си коментар казах, че промяната трябва да дойде отгоре. Трябваше обаче да уточня, че не можем да се надяваме на днешните управници, те нито могат, нито искат другояче. Нужно е определен брой млади хора да съберат смелост и да започнат да се занимават с политика...защото само по този начин могат да получат нормално бъдеще.

Пак казвам -промяната трябва да започне от горе, но с нови хора, от тези, които сега са долу...сред народа. Като индивиди можем да направим много, но не сме в сътояние да променим системата, а именно тя води до корупция и следващите я бедствия. Нови политици, с ново мислене и нови идеали могат сравнително бързо да генерират промяна в обществото ни давайки положителен пример. Не само лошото и порочното заразява, добрия пример също има ефект. Човешкото поведение е имитативно, това е заложено в гените ни. Започнат ли тези горе да се държат като честни и почтени хора, то и по-голямата част от народа ще ги последва...
цитирай
7. him - :)
01.03.2012 14:13
Хем си си прибрала едното левче, хем искаш правила? Не ми се връзва. Който иска правила, той ще действа според правилата - 2 лв, билетче и т.н. Не може да говориш за това "как ще се оправим" и същевременно да подкрепяш корупцията. Докато има хора, които я подкрепят - винаги ще я има.
цитирай
8. ddiaries - БРЕЙ!
01.03.2012 14:34
him написа:
Хем си си прибрала едното левче, хем искаш правила? Не ми се връзва. Който иска правила, той ще действа според правилата - 2 лв, билетче и т.н. Не може да говориш за това "как ще се оправим" и същевременно да подкрепяш корупцията. Докато има хора, които я подкрепят - винаги ще я има.



Ти мислиш ли, че не съм се самообвинила? Но в един момент, когато усещаш колко дълбоко е навлязло паразитното отношение към общите, държавни пари...реакцията ти се струва като глас в пустиня.
Ще му кажа нещо да го ядосам за момента....и какво- като си легне вечерта ще се сети ли за думите ми- още утре пак ще си събира по 1 лв.
В такива моменти човек се чувства като лекар, който вижда как един пациент умира от тежка болест и не може да помогне- просто констатира.
Така се чувствам в тъпата си държава, която безкрайно обичам като родина и никъде другаде не се чувствам ментално по- добре от тук.
Но не искам да карам по такива улици, не исакм такава администрация, не искам да се лекувам в такива болници и при такива хора.не искам децата ми да ходят в тези училища. не искам да слушаме такава музика. полудявам, много неща ми пречат! и не ми давай такива назидателни съвети- защото аз съм една много много активна гражданка като цяло! знаеш!
цитирай
9. minavamottuk - На мен
01.03.2012 14:56
един лекар ми се направи на Рамбо ,но с цялата сума за прегледа...и не ми каза заболяването ,усетих че не е в ред работата и казах-ще искам второ мнение,написа ми рецепта за лекарство,давано по здравна книжка и пак не ми каза-нищо ти няма вика...това е положението
цитирай
10. muerte - И спароток и ти бъркате
01.03.2012 15:04
Спароток бърка, защото колкото и условия да ти създаде "държавата", ако ти си си "Рамбо" няма да се промениш. Помниш ли в столипиново като раздадоха чисто нови мезонети на циганите какво стана? Един дори беше вкарал кон на втория етаж! Българинът няма да си промени манталитета "Шамар да е - на аванта да е!" Не и сегашния българин. След няколко поколения нещата може и да се пооправят малко, но да искаш промени тук и сега е меко казано наивно.
А ти не си права, защото не се ли промени всеки един от нас - оправдания много. Напълно подкрепям him. А от самообвинения няма нужда - те просто успокояват гузната ти съвест, без да променят нещо реално.
цитирай
11. ddiaries - Muerte
01.03.2012 15:59
А ти бъркаш в преценката си.
Естествено, че тряба да се промени всеки от нас- аз мисля, аз вярвам, че промяната трябва да тръгне от долу. Хиляди забележки съм направила, хиляди пъти морал съм чела и съм вярвала, че нещо у някой повлиявам...Само за да мога няколко месеца по- късно да се сблъскам с поредната прашинка от тухлената стена
цитирай
12. bnight - Вина
01.03.2012 16:45
Дес, колкото той е виновен толкова и ти.

Защо не си плати за услугата колкото си струва вместо да се съгласяваш на такава сделка ?

цитирай
13. ddiaries - Благодаря ти
01.03.2012 16:48
рицарю на честта!
цитирай
14. starbuck69 - :)
01.03.2012 16:57
Да ти предложа и моята версия за филма - "Паркирай трудно" :)))
цитирай
15. анонимен - Класическата версия
01.03.2012 17:19
Мастурбирай плавно.
цитирай
16. ddiaries - Да ти предложа и моята версия за ф...
01.03.2012 18:28
starbuck69 написа:
Да ти предложа и моята версия за филма - "Паркирай трудно" :)))

цитирай
17. him - :)
01.03.2012 19:42

Какво като си се самообвинила? Променя ли това нещата? Подкрепила ли си корупцията, подкрепила си я. Въпросът е принципен. Дали ще е с 1 или с 1000, няма значение, постъпката се гледа. Паразитното отношение е навлязло навътре, да. И точно тези са моментите, когато истинските хора трябва да изпъкнат над останалите. Ти по тая логика ще започнеш да си хвърляш отпадъците на улицата, на принципа „щом и другите го правят, защо не и аз?”. Нали, всеки ебе майката на държавата, моето прегрешение е малко. Ти след като си му дала един лев, друг ще му е дал един, като си легне, ще си помисли – екстра, ще продължавам все така, има печалба в тази схема. Но ако го беше обвинила, леко щеше да се смути най-малкото, можеше и да се замисли „брей, ами ако още някой ми откаже, друг може да ме натопи, да се разчуе работата и да си загубя мястото”. Не разбираш ли, че ти УЧАСТВАШ в тази корупция?
Сравнението ти с болницата не е правилно – ти не си „констатирала”, а си участвала. Ако беше минала покрай него, когато трети човек му дава парите – това е констатация.
Като не искаш да караш по такива улици, да имаш такава администрация и да даваш подкупи – ами следващия път, вместо да поощряваш корупцията, сигнализирай за нея. След като си „много много активна гражданка”.
И друго бъркаш – съвет е когато ти кажа какво да правиш, което аз не съм направил. Аз просто изразих негодувание от постъпката ти, за мен това е чиста йезуитщина – хем се възмущаваш от държавата, хем подкрепяш корупцията.
цитирай
18. noir - ~ N ~
01.03.2012 20:04
Понякога си мечтая и мен така да ме корумпират. Да ме види някоя девойка на улицата и да ми каже

- Ей, господине, искате ли да ви предложа нещо?

Ама не го правят. Пуст криворазбран свят...
цитирай
19. babaelenica - Хех :))))))
01.03.2012 23:28
ddiaries написа:
Докато си вземах обратно едното левче си спомних за това, че си имам аз една мечта....
Да се прибирам в България за през уикендите.

И през уикендите ходим на токчета и се налага да паркираме.
:)))
цитирай
20. shtaparov - Да не ти е работа
02.03.2012 01:05
Стаам та си рипам... :))
цитирай
21. blackpredator - По-рано
02.03.2012 09:14
учениците сваляха шапка на учителите.
Сега е обратното.
Трябват пътеки в джунглата, иначе - Рамбовци... и само приказки...
цитирай
22. nicodima - И аз имах подобен случай, но твоят е с поука : )...
02.03.2012 09:45
Преди два дни спрях пред едно магазинче за кафе и алкохол.
Много забранено място - не може да се спира, не може да се паркира. Но пред магазинчето имаше спряла кола със загасени светлини / аз поне пуснах аварийните / и реших, че за 5 минути може да се направи компромис.
Само че се оказа, че спрялата отпред кола била полицейска, а полицаите бяха в магазинчето, купуваха си горещо кафе и се занасяха с продавачката.
Купих си бутилка вино с уговорката, че няма да го пия в колата : ), полицаите се засмяха и излязоха, а след тях продавачката съучастнически прошушна: "Тези са много гладни. И проблем да има, на 10 лв. ще се съгласят."
Е, много Рамбовци станаха в джунглата, то не останаха ни хищници, ни тревопасни, ни банани : (... Кой за 1 левче, кой за 10...
цитирай
23. demonwind - Май наистина няма оправия...
02.03.2012 09:53
През лятото бях спрял за съвсем малко на пенджуек в центъра на София, трябваше просто да оставя нещо в близък офис. След минутка се връщам и виждам двама полицаи (пешаци) да гледат огромния пикап като трактор баластра. Първия въпрос не им беше във връзка с неправилното им паркиране, ами доста нагло "Какъв е тоя номер бе". "Белгийски", викам. (В Белгия за подобно нещо полицая просто ми поиска книжката, без да ми каже дума, записа си нещо и след няма и месец честитката дойде на адреса ми). "Ахаа, в Белгия така ли се спира" - и започна оня добре познат разговор. Документи за проверка и т.н. И така цели десетина минути. Накрая ми поискаха лична карта. Тогава вече се вбесих и извадих едно специално документче, което обаче е... само удостоверение, че живея в Белгия. Да, ама нашите като го видяха, се опулиха, питаха ме къде работя, аз съответно се изкарах дясната ръка на Ван Ромпьой, а ония щяха да се строшат да ми козируват и да се извиняват... "И да кажеш на тия от Евросъюза да идват на море в България..." - на изпроводяк шеговито ми вика единия тюмбел. Жалка история. Мислех си - абе хора, има си закони, спрял съм неправилно, глобата е еди колко си, даваш ми фиша или акта и се оправям. Докога ще козируваме на фрази и постъпки от рода на "Ти знаеш ли кой съм аз"? Точно затова вчера ни залепиха поредния шамар за Шенген, а днес Бате Гойко за благодарност ще подпише гробовния фискален пакт (според който ще плащаме за дълговете на такива като гърците и който не е подписан от Великобритания и Чехия), който ще ни превърне тотално в крепостни на ЕС, и то безусловно. Както викаше един познат дето живее във Франция - "Че за какво ми е Шенген, като аз така и така си пренасям по десет-петнайсет стека цигарки (за лична употреба, не за продаване, пича се прибира един път в годината)", докато накрая френските митничари не му направиха проверка и... пича си плати четворно за всеки стек. Без конфискация, просто се оказа, че вместо Виктори пуши "Кохиба", ама българска ;) Защото за френския митничар или полицай няма "Сега какво правим", а има закони и спазването им. Права и задължения.
Спомням си когато се пренасяхме в апартамента, който наехме в началото. С огромен късмет (има Господ!) намерих такси микробус (обаче пътническо) и то в неделя - нещо, което в Брюксел клони към почти невъзможно по това време на седмицата. Когато видя колко багаж има, шофьора се хвана за главата (беше едно симпатично негро). Обясни ми, че за това си имало специални товарни таксита. Е, събрахме багажа - трябваше да ме превози само за една спирка на метрото. Назидателно ми вика като тръгвахме "Ами ако ни спрат сега полицаи? Кой ще плаща глобата?" - по принцип да те спрат полицаи в Белгия означава да си засякъл колата им, минавайки на червен светофар. Аз му викам типично по български: "Е, ще им бутна по двайсет евро, все пак, пренасяме се, с малко дете сме". Негъра ме погледна с ококорени очи и ми вика: "Абе, човек, ти откъде идваш бе???". Идеше ми да потъна в земята... Преди да проведем този (последен, повече не ми и продума) разговор, разбрах, че негрото е от Конго. Където все още ядат хора, но чудо като нашето не са и сънували...
цитирай
24. landing - him,
02.03.2012 10:38
принципно си прав, но след като общината събира такси за паркиране, не е ли редно поне в синята зона да поизчисти леда и снега? Имаш ли идея въобще точно в средата на февруари какво беше в Пловдив? Няма сини, зелени и червени зони- всичко бе екорезерват, в който мотото е Назад към природата и ненамеса в нейните дела. Сняг в Пловдив се чисти по десетина булеварда, всичко останало си стои на принципа на кръговрата природно- климатичен. Ако трябва да говорим за правилна гражданска позиция, би трябвало Ди да плати, да вземе разписката, да снима синята зона и да иде да пусне жалба в Общината. Само че Ди вече е голяма и умна, знае че там има едни мазни чички и лелки, дето не им дреме за нея и токчетата й и жалбата може спокойно да си я завие на фунийка, или на оригами и да си я сложи, знаеш къде. И затова тя пуска постинг в блога, от безсилие и кофти чувство. Вместо да се изкефи на икономията от кинтата...
цитирай
25. анонимен - Това ми напомня вица за руснака, ...
02.03.2012 10:54
Това ми напомня вица за руснака, дето като го приемали в Партията (кога беше само Тя) на въпроса пие ли отговорил - пия с отвращение. Та и ти - дала ли си , дала си, какво повече го усукваш. Казано е - прави каквото трябва, па да става каквото ще. Всеки сам решава какво да прави. Все пак има нещо добро в теб, щом публично си посипваш главата с пепел.
Лек ден!
цитирай
26. sherif - Законите трябва да се спазват.
03.03.2012 11:42
Но за дамите всичко е позволено :)))
цитирай
27. ddiaries - принципно си прав, но след като о...
06.03.2012 09:09
landing написа:
принципно си прав, но след като общината събира такси за паркиране, не е ли редно поне в синята зона да поизчисти леда и снега? Имаш ли идея въобще точно в средата на февруари какво беше в Пловдив? Няма сини, зелени и червени зони- всичко бе екорезерват, в който мотото е Назад към природата и ненамеса в нейните дела. Сняг в Пловдив се чисти по десетина булеварда, всичко останало си стои на принципа на кръговрата природно- климатичен. Ако трябва да говорим за правилна гражданска позиция, би трябвало Ди да плати, да вземе разписката, да снима синята зона и да иде да пусне жалба в Общината. Само че Ди вече е голяма и умна, знае че там има едни мазни чички и лелки, дето не им дреме за нея и токчетата й и жалбата може спокойно да си я завие на фунийка, или на оригами и да си я сложи, знаеш къде. И затова тя пуска постинг в блога, от безсилие и кофти чувство. Вместо да се изкефи на икономията от кинтата...


landing- ей това е!...благодаря за разбирането.майна!:)))))))))))
цитирай
28. ddiaries - Преди два дни спрях пред едно маг...
06.03.2012 09:19
nicodima написа:
Преди два дни спрях пред едно магазинче за кафе и алкохол.
Много забранено място - не може да се спира, не може да се паркира. Но пред магазинчето имаше спряла кола със загасени светлини / аз поне пуснах аварийните / и реших, че за 5 минути може да се направи компромис.
Само че се оказа, че спрялата отпред кола била полицейска, а полицаите бяха в магазинчето, купуваха си горещо кафе и се занасяха с продавачката.
Купих си бутилка вино с уговорката, че няма да го пия в колата : ), полицаите се засмяха и излязоха, а след тях продавачката съучастнически прошушна: "Тези са много гладни. И проблем да има, на 10 лв. ще се съгласят."
Е, много Рамбовци станаха в джунглата, то не останаха ни хищници, ни тревопасни, ни банани : (... Кой за 1 левче, кой за 10...



така е навсякъде..няма оправия...можеш само заради чистата си съвест да се опиташ да паркираш там където трябва, да не даваш 10 лв. тук и там и т.н..но само това- за чистата си съвест.
държавата си остава супер ЗЛЕ!
и ти или аз, или всеки друг съвестен гражданин трябва да живеем гордеейки се, че сме едни цивилизовани хора насред джунглата....

много тъжното в случая е, че корупцията е слезнала на ниво 1, 2, 5, 10 лв......смятай колко сме затънали. няма оправия.
цитирай
29. ddiaries - Но за дамите всичко е позволено :...
06.03.2012 09:23
sherif написа:
Но за дамите всичко е позволено :)))


Даа... ти като един Кавалер, няма как да не ме защитиш!:)
цитирай
30. ddiaries - Докато си вземах обратно едното ...
06.03.2012 09:24
babaelenica написа:
ddiaries написа:
Докато си вземах обратно едното левче си спомних за това, че си имам аз една мечта....
Да се прибирам в България за през уикендите.

И през уикендите ходим на токчета и се налага да паркираме.
:)))



ам...да бе, Ели- ма поне мъката е кратка:)))
цитирай
31. landing - ddiaries, моля, моля,
06.03.2012 11:20
пак заповядай, майна :))
цитирай
32. ddiaries - demonwind
06.03.2012 12:49
мерси за историята:)

нямам коментар по коментара ти- достатъчно красноречив!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ddiaries
Категория: Лични дневници
Прочетен: 630541
Постинги: 96
Коментари: 1746
Гласове: 3052
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930