Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2011 08:54 - Един урок завинаги
Автор: ddiaries Категория: Лични дневници   
Прочетен: 18537 Коментари: 55 Гласове:
46


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

5ти клас.
Играя си пред блока с Тошко, когото тайно харесвам.
Ама и той си ме харесва, де.Мисля си....
След чоплене на семки на бетонения бордюр и обсъждане на събраните картинки от дъвките "Турбо", Тошко ме вика зад наблизо паркиралият камион.

Дава го без церемонии:

---------"Кажи сега, ти харесваш ли ме?"

Изчервявам се до долната си мозъчна кора. Но отговарям смело:

----------" Да, харесвам те."

Тошко се усмихва поласкано.

---------" Няма да стане, да ти кажа. Аз харесвам една друга от съседния блок."

Тогава разбрах какво е един мъж да те зашлеви в преносния смисъл на думата.Яко и жестоко, право през лицето.Умишлено и унизително.

Усмихнах се.

----------"Знам. И какво от това?"

Тошко ме погледна объркано.

----------"Не ти ли е мъчно?"

----------"Хич!"

Всъщност се чувствах доста кофти.

----------"ddiarieeeeeeesss, прибирай се за вечеря!!!!!!"- гласът на майка ми кънтеше наоколо

---------"И кво- ще ми дадеш ли последно картинката на тая сребърната кола? Нали ти се повтаря?", толкова бързо смених темата, че другарчето ми едва се осафери.

Тошко само кимна утвърдително и ме изпрати с искрици в очите.

В  онзи момент, в тази ранна детска възраст, аз си дадох сметка за три неща:

1. Че на мъжете, никога не им е чиста работата.
2. Че с удоволствие, дори и да са влюбени в теб, ще си правят експерименти с чувствата ти, просто за не са "отдолу" и да си признаят, че са се поддали на женският ти чар.
3.Че винаги трябва да си в бойна готовност да Разлюбваш и да слагаш усмирителна бяла риза от разум на полуделите си чувства.

Години по- късно мога да ви кажа, че тези изводи са били достатъчно далновидни, за да са валидни и до днес.
Винаги.
Във всеки случай.
При равни или неравни други условия.






image



 



Тагове:   урок,


Гласувай:
46



1. gwendoline - Да, да, да! :))))
08.07.2011 09:01
Уроците на живота започват доста рано, стига да ги запомним! Готин постинг, много свеж! :))
цитирай
2. kite333 - Ди мила, ма голяма познавачка се извъди бе тюююю.....:)))
08.07.2011 09:12
Първите ти две точки са ок.
Само по третата как да ти кажа идва един момент,една случка, след която усмирителната ти риза се оказва перманентно отесняла.Обличаш я,пък отнякъде все изкачат парчета полудели чувства,натикваш ги тях под разумната риза и хоп от друго място изкачат.
И не става и не става при всякакви условия.Не ти го пожелавам много,голяма борба пада.
Иначе постът ти е хубав с типичната ти мъдрост нетипична за възрастта ти :))
цитирай
3. scarlety - Хехе! Привет!:)
08.07.2011 09:13
Аз вероятно съм осъзнала тези три истини на по-късен етап:)))) По-добре рано,отколкото късно,но все пак- полезно е да си ги припомня човек понякога!
Приятно ми беше тук! Поздрави и хубав ден!:)
цитирай
4. ddiaries - Гуендолин!:)
08.07.2011 09:22
Мерси:) Наистина...странно е колко много неща запаметяват децата като мъници...но определно паметта в тези години е много свежа!:)
цитирай
5. ddiaries - ките
08.07.2011 09:25
Става, става....
След усърдни тренировки с няколко идиотчета през тийн годините ми- всичко се научава.
Най- вече това да не си губиш времето с мъже с които не си заслужава....;)
Поне моето мнение е такова:)
:*
цитирай
6. ddiaries - scarlety!:)
08.07.2011 09:27
да, така е.....може би за някои неща съм си дала сметка прекалено рано и можело да не е така болезнено..но сега като се обърна назад, виждам весела случка и една полза от нея!

Поздрави!
цитирай
7. mirogankov - Ей,ти си бате ..Пич из место!!!
08.07.2011 10:00
Много ми хареса ,...и сладко тъжновато ,май искам да разказваш повече за себе си,ще те разглеждам по често като умел орнитолог дебне рядка птица с фотоапарат и камера да изучава навиците и;)
Нема се плашиш....аз отдалече ,виртуално -хихихи Бате Миро
Апропо,няма да коментирам прийомите ти,всеки си има концепция и доводи които следва...пък и каквото и да кажа вече съм опуснал съзряването ти ,но една жена е интересна във всички свои сезони ...ку ма разбра пък значи;)хахаха
цитирай
8. sunn - . . . Случка, ситуация, реакции, ...
08.07.2011 10:06
... Случка, ситуация, реакции, впечатления, спомен, опит, изградени впечатления, нагласа ... след ситуация, следва пак и пак ...
... С каквато мисъл и нагласа е човека, такива неща му се случват в живота ...
...Можем единствено да контролираме желанията, намеренията и действията си, но не и ответна реакция, резултат...

Иначе от сърце ти пожелавам радостен петък и весели събота и неделя ddiaries !:)
цитирай
9. dmv - Аз като мъж се чувствам длъжен да ни ...
08.07.2011 10:28
Аз като мъж се чувствам длъжен да ни защитя като съсловие..;Р
Виждам точно три пробойни в теорията ти!(Смея се зловещо)

1-во Трябва да уточниш какво значи "не им е чиста работата".Аз мога да кажа същото за жените.. Залагат капани,правят финтове,после се правят на ухапани,се едно никога не са правили нищо или казвали..Е тва ,ако не е нечиста работа..
2-ро Истински влюбен мъж никога няма да направи такова нещо,да си играе с чувствата ти..винаги ще те пусне отгоре му,във всяко едно отношение;)Той винаги се държи като тетрев през март месец,що се отнася до женските...
3-то Ако можеш да сложиш "усмирителна риза" на чувствата ти.. то те не са реални,истинските нямат обуздаване,горят те като огън и дори,когато изгаряш напълно,просто си неспособен да спреш..другото са мимолетни неща..

Чувствам се овъзмезден като мъж,защитил честта на съсловието ни ахахахахха

ПС ВЕрно ли майка ти е викнала ddiaries през балкона?!;РРР
цитирай
10. ddiaries - dmv
08.07.2011 10:41
Виж- ти си толкова инато същество, че няма как просто да се съгласиш с някой ей така:)
Аз съм си издялкала моята истина за себе си, при другите хора може иначе да е...може да ми се случи да си променя мнението, но за сега- това, което си знам, ми върши работа.

1. Под не им е чиста работата- един вид ,не се връзвай на ала балаництите, които ти разправят
2. Повечето мъже обичат властта под някаква форма и това да усещат силата си. Това е една трогателна мъжка суета, която може да ти е**е майката!
3. За чувствата- няма да споря- всеки от нас е различен и си знае за себе си, но за мен просто има изгубени каузи... И да прекарам с някой мъж малко време в наслада, не значи, че ще си изгубя повече време с него.

И 4-то- да, майка ми м е викаше през балкона! тогава нямахме мобифони:)
цитирай
11. ddiaries - миро:)
08.07.2011 10:41
да наминаваш ей:)
Ще ти се радвам:)
цитирай
12. ddiaries - Сънииии:)
08.07.2011 10:42
"Можем единствено да контролираме желанията, намеренията и действията си, но не и ответна реакция, резултат..."

Факт. Нека до колкото зависи от нас да гледаме да си оправим живота:)

цитирай
13. dmv - ddiaries,
08.07.2011 10:52
Няма как да знаеш дали съм инато същество(същество звучи грубо апропо)..;)
Няма нужда де се съгласявам,аз просто изказвам мнение и как на мен ми изглеждат нещата,но ако инакомислието не е добре дошло,казвай овреме... и доколкото помня,има една римска,която преди това е била гръцка,а по-преди това египтска поговорка..Че в спорът се раждат истината и добрият разговор..
Аз обичам добрите разговори,а ти?
Беше каламбур,,шега някаква,затова че през бл'ъкона майка ти те е викнала с името ddiaries.. а не със собственото ти..примерно ;Р
ПС.Знаеш ли какво е тетрев? Не питай гугъл ахаха!
цитирай
14. sunn - 12. ddiaries
08.07.2011 11:00
Да! Именно ;) - всеки един миг е в благоволението ни да си кажем ,, аз реших така ... '' Успешни резултати от взети решения ти пожелавам ddiaries в животът ти! :)

... за истината:
,, Над всичко е - сам за себе си да бъдеш истина.'' - Шекспир
цитирай
15. yotovava - Вярно е.
08.07.2011 11:06
И аз имах подобно преживяване :)))))))))))))))))))))))). Бях на 8.

Поздрави
Валя
цитирай
16. kite333 - Не става мила,не става
08.07.2011 11:08
ddiaries написа:
Става, става....
След усърдни тренировки с няколко идеотчета през тийн годините ми- всичко се научава.
:*

Особено ако си на около 40.Хем не си губиш разума,хем ...абе какво да ти разправям,по-добре да не ти идва на главата.
И какво е туй тетрев,че dmv каза да не питаме гуглето ?
цитирай
17. ddiaries - dmv:)
08.07.2011 11:11
Радвам се винаги, когато пишеш в блога ми, наминавиш и си казваш откровеното мнение:)

Вярно е- познавам някакви хора, които мислят като мен...но това не значи, че всички трябва да са така?
за същество- казах го наум с мил тон!:)
цитирай
18. ddiaries - Валя:)
08.07.2011 11:12
Ето- и други имат опит с подобни ституации:)

Поздрави:)
цитирай
19. mirogankov - Е,много ясну;)
08.07.2011 11:16
ddiaries написа:
да наминаваш ей:)
Ще ти се радвам:)

Мигар ще пропусна закачвателните ви игрушки и фехтовални финтове словестни с ДМВ-то...
Той за добро го прави както аз дърпах плитките на Иринелчето когато бях на 10 годинки..(ама като се замисля на Чичко Доктор ми се е играйкало повече ,Мда,тка е сега се сещам)
За постинга ти коментар не ще оставя вече казах защото това са много ронливи и опасни сипей на човекото възприятие на кой ,кой е в света на басните за хора ,когато ги четата животни,нали оня рак така казал на приятеля си кога запали цигара излизащ от реката,-Копеле ше те фане Човек на белия дроб,ми да бе:):):)Аре че се задържах много да не преча на шоуто,мяу и бау
цитирай
20. dmv - ddiaries,
08.07.2011 11:35
Не каза за тетрев-а,какво е.Ти нали си "родопско" чедо;рТам ги има много..Шеговито питам,с много усмивка:).
А сега сериозно,само още нещо,относно ето това твое изречение:

"1. Под не им е чиста работата- един вид ,не се връзвай на ала балаництите, които ти разправят"

Тук съм съгласен!Значи,ако един мъж на 1-вия месец ти каже,че те обича или ще ти е верен..тогава са алабаници..така е,но ако ти го каже след година или две,то тогава има две опции,значи в 93% от случаите е вярно и е доказал със сигурност,че е така с действията си,за да си с него..
А опция две 7% от случаите е лъжец,но и невероятен актьор,за да останеш толкова дълго с него/ Заслужава шапка да му се свали! Това важи и за обратния вариант мъж/жена .:)
И сега,както е казал един тракийски вожд на един римски военоначалник,някъде преди около 2000 години,на едно приятно мероприятие наречено "битка" - "И те така,танцуваме ли!!!"...:)(Така ми казаха самодивите в гората,че било станало,аз само пре-разказвам:))
''_0

цитирай
21. ddiaries - dmv
08.07.2011 13:17
eeee радвам се, че с едно нещо си съгласен:)

Ами тетрев не знам какво е- срам за мен:)
цитирай
22. ddiaries - Кити
08.07.2011 13:18
да мила...мога да говоря..само от досегашният си опи..на баз досегашни изживявания...не знам какво е...може да ми се случи да разбера...
тогава ще има нов постинг по темата:)
цитирай
23. kite333 - имаш време до тогава мисля :))
08.07.2011 13:23
а аз все пак питах гого тетрев било фазанова птица някаква,която като я подкара инстинкта за продължаване на рода се държи прекалено добре с женската си.
Това според дмв аз не знам :)))
и ти отговорих последно в плодовия пост хихихи че и аз може да изтрия
цитирай
24. ddiaries - миро
08.07.2011 13:24
той, ДМВ-то е добро момче... с леко бунтарски настроения, но с ИДЕАЛИ:)
Уважавам го.....но не ми е предлагал някакви игри за сега:)
Само веднъж ми изпрати коня си- да му го гледам. До там се простират отношенията ни:)
За другото си прав.
цитирай
25. dmv - а аз все пак питах гого тетрев било ...
08.07.2011 13:31
kite333 написа:
а аз все пак питах гого тетрев било фазанова птица някаква,която като я подкара инстинкта за продължаване на рода се държи прекалено добре с женската си.
Това според дмв аз не знам :)))
и ти отговорих последно в плодовия пост хихихи че и аз може да изтрия

Toва е според гугъл и твое тълкувание,според мен оглупява..ама както и да е,баш тогава няма нужда да я стреляш,може да я хване човек с ръка,толко е погълната милата от заниманието..Те за тва викат старите хора-влюбен глухар...;)

ddiaries, да инак 333 е права,подвид от семейство "глухарови",симпатяга е,не лети и в Родопите навсякъде я има,че й е топличко,среща се и по полята,ама там бракониерите-идиоти я избиват поголовно..скоро няма да има,освен в ловните стопанства и планинските плата,инак е симпатяга на живо..лесно се хваща,пробвал съм,особено март,април..
цитирай
26. kite333 - ахаааа
08.07.2011 13:35
затуй да не го питаме - грешни представи давал тоз гугъл значи.
цитирай
27. dmv - той, ДМВ-то е добро момче. . . с леко ...
08.07.2011 13:39
ddiaries написа:
той, ДМВ-то е добро момче... с леко бунтарски настроения, но с ИДЕАЛИ:)
Уважавам го.....но не ми е предлагал някакви игри за сега:)
Само веднъж ми изпрати коня си- да му го гледам. До там се простират отношенията ни:)
За другото си прав.

Права си имам,преди време купих ИДЕАЛ-Стандарт,сега правим нов завод в Румъния,че по добра обстановката за инвестиции..;Р
А коня още бере душа..милият, та ползвам Куатропорте-то
цитирай
28. dmv - затуй да не го питаме - грешни пре...
08.07.2011 13:40
kite333 написа:
затуй да не го питаме - грешни представи давал тоз гугъл значи.

Баш..виж как разбра... гуглето..е лъжец,доста често...
цитирай
29. анонимен - как си? само ми отговори по бързо, ...
08.07.2011 14:19
как си? само ми отговори по бързо, защото трият анонимните:))
цитирай
30. ddiaries - ?
08.07.2011 14:42
ако последния въпрос анонимен е за мен- благодаря, добре съм!
цитирай
31. анонимен - уау!
08.07.2011 14:49
Не е съвсем феминистично, но опасно близко!!
Тези три аксиоми, които си извела, не са верни.
Генерализират проблема.
И само едно те оправдава за негативизма спрямо мъжете - не ме познаваш))
Иначe нямаше да напишеш това мъжемразко нещо,мда.
цитирай
32. анонимен - ти си мъж, а си сложил женски ават...
08.07.2011 14:51
ти си мъж, а си сложил женски аватар?!?!!!!!
цитирай
33. ddiaries - :) Полигорееее:)
08.07.2011 14:54
Обичам мъжете- никога не съм била и няма да бъда мъжемразка:)

Но просто не ме кефи това да се сдухваш заради някой мъж. Не че не ми се случва...и няма и да престане да ми се случва..но до където мога ще предотвратявам нещата:)
цитирай
34. анонимен - Обичам мъжете- никога не съм била и ...
08.07.2011 15:33
ddiaries написа:
Обичам мъжете- никога не съм била и няма да бъда мъжемразка:)

Но просто не ме кефи това да се сдухваш заради някой мъж. Не че не ми се случва...и няма и да престане да ми се случва..но до където мога ще предотвратявам нещата:)


мерси за отговора, но не съм полигор:)
цитирай
35. ddiaries - дмв:)
08.07.2011 15:35
знам, че си от Голямото Доброутро:)
Но стига си го изтъквал сега:)
Инвеститоре:)

Прати ми го пак насам Шарколията, но тоя път го прати по някое шосе да дойде- не през гората, че гъбите са там:)
цитирай
36. dmv - ddiaries,
08.07.2011 15:56
Еми ти знаеш,ма другите не,чеки се похваля де..;Р
Инвестирам,трябва да движа капитала,Куатропорте,Панамера..да не мислиш е лесно,да се поддържа статут,статус и стандарт..Ценз си имам..:)

Да го пратя викаш,ама обещай да го спастряш подобаващо като дойде,че полумрътав се прибра миналия път..;)
ПС. Той е 465 коня само шосето го влече..,а гъбата в двора пред пещерата я е изял,така ми каза..:)Така че внимавай..да се върне жив..
цитирай
37. ddiaries - Пак ще повторя, което ти казах
08.07.2011 16:40
Аз съм добра жена, ти си щедър мъж:)
Движи си инвестициите и ми остави животното да го разхождам насам натам.
И Шарколията ще е добре и аз ще съм добре, а ти- ще си най- добре:))))))))))))))))))
цитирай
38. анонимен - И предния
08.07.2011 16:59
ти постинг и този доста ми харесаха. Бъди жива и здрава. А на dmv не му се връзвай, мъже с малко мозък или малки п...и избиват комплекси, перчейки се с конски сили.
цитирай
39. анонимен - :D
08.07.2011 17:14
забавен разказ-особено :"Няма да стане, да ти кажа. Аз харесвам една друга от съседния блок."ме разби от смях.Не го разбирай погрешно в смисъл че злорадствам,просто си представих сцената как този малък Тошко наперен се почесва по празната кратуна,показва си ехидната щърбава усмивка,поема дълбоко въздух и с цялата си надменност го заявява.Ужасно е да бъдеш отхвърлен,но да ти кажа донякъде му правя евала на Тошко,че е бил честен спрямо теб и не се проявил като "големия мачо"в малки гащи и те бе взел за гадже,а всъщност да харесва "една друга от съседния блок".Така де колко мъже могат да се похвалят с честност и вярност в днешно време?!Сега си живуркат на принципа-"падне ли ти,не прощавай"...
цитирай
40. ddiaries - :)
08.07.2011 17:23
анонимен написа:
забавен разказ-особено :"Няма да стане, да ти кажа. Аз харесвам една друга от съседния блок."ме разби от смях.Не го разбирай погрешно в смисъл че злорадствам,просто си представих сцената как този малък Тошко наперен се почесва по празната кратуна,показва си ехидната щърбава усмивка,поема дълбоко въздух и с цялата си надменност го заявява.Ужасно е да бъдеш отхвърлен,но да ти кажа донякъде му правя евала на Тошко,че е бил честен спрямо теб и не се проявил като "големия мачо"в малки гащи и те бе взел за гадже,а всъщност да харесва "една друга от съседния блок".Така де колко мъже могат да се похвалят с честност и вярност в днешно време?!Сега си живуркат на принципа-"падне ли ти,не прощавай"...


Мерси:)...Всъщност Тошко просто искаше да ми се изперчи...той си ме харесваше..но искаше да ме нарани- така, за да се забавлява...тва беше от тази- детската жестокост...
Няколко години по- късно аз му го върнах нали...ние с него си имаме история...но това е за друг постинг:)
Поздрави!!
цитирай
41. ddiaries - :):)
08.07.2011 17:24
анонимен написа:
ти постинг и този доста ми харесаха. Бъди жива и здрава. А на dmv не му се връзвай, мъже с малко мозък или малки п...и избиват комплекси, перчейки се с конски сили.

Благодаря за милите думи за мен...
а за ДмВ...него го познавам още от детската градина! Когато всички ходехме голички по плажа. Абе не му е толкова малка, да ти кажа.....

Просто аз не се впечатлих тогава от "това" и сега той се опитва да ме омайва с някакви 465 коня. Всичко пробва момчето..старателен е...
цитирай
42. dmv - ddiaries,
08.07.2011 17:53
Демек всички ще сме добре..сега ми се поясни,ама да знаеш,че съдружниците в Конгломерата са подозрителни към новости;)Бизнесът е динамичен;Р
Не требе да губим фокуса;)
465 коня..няма ли да те поозори..бая машина е Шарколията,260 на "Тракия" са му детска игра,на мерителния уред пише 360..сребърна стрела е той..да знаеш,на мен ми е сложно,ем съм пилот от WRC хах,сметай..;Р
А аномимният е страшен пич..скоро ше се видим с него "да пием бира" на морето..на една лодка..тогава ще го видим колко струва,ше го гледам как "плува";)..да си премерим конските сили..ахахахаха
Омайвам с думи..после с друго ахахахаххахахаха
Влез си с никчето плъхче малко;)Нали знаеш,че няма анонимни неща?Или не знаеш?!
цитирай
43. ddiaries - Стииига
08.07.2011 18:05
сегаа! Не предизвиквай хората, че пак ще почне безкрайна дискусия!

Пращай ми 465-те коня- направо ги пускай по магистралата.
Като свърши магистралата, им кажи да хванат баира.
Аз ще ги чакам най- отгоре:)
цитирай
44. dmv - Аз съм екскурзовод бре, водим ги на ...
08.07.2011 18:08
Аз съм екскурзовод бре,водим ги на "пътешествия",не ми отемай удовлоствието,молим...;)
Имаме сделка,чекай го утре по обед..пред градинката на имението ти..;)
Ше го инструктирам..обещавам!
цитирай
45. babaelenica - Ди, да попитам аз)
08.07.2011 23:40
Защо тези уроци не ги преподават в училище?
Или аз съм отсъствала?
:)))
цитирай
46. ddiaries - Хелън
09.07.2011 00:00
Абе те и в училище се преподават тези уроци, но не в часовете:)
А ти може и да си отсъствала...Но за какво ти е?
Ти си русалка:)
Знаеш много други тайни:)
цитирай
47. ddiaries - дмв
09.07.2011 00:05
ами...чакам ви...какво да ви правя...
Ще сготвя БОБ чорба...ако сте гладни- да хапнете....Че тебе път те чака.
Наобратно. И пеша.

Хехех..............еее не съм толкова гадна, споко :)
цитирай
48. dmv - дд....
09.07.2011 00:20
Да ни нагостиш с чорба?Хех
Искам плодове и печено прасенце.. за из по на път...
Че пред пещерата гъби има...
40-сет годишна ракия има ли,за Шарколията питам,че пие много..:)
цитирай
49. ddiaries - ракията не я мисли
09.07.2011 00:26
казала съм ти.
Пък от тази 40- годишната...бол..
Баща ми има едни казани, по 1000 м3 единия, пълни само са такава ракия за твоя Шарколия:)
цитирай
50. mitkaloto - Извод нр. 4. По някой път мъжете се ...
09.07.2011 07:39
Извод нр.4.По някой път мъжете се отказват да бъдат "ловци"Обичат да бъдат преследвани...."Тошко само кимна утвърдително и ме изпрати с искрици в очите си"
цитирай
51. ddiaries - знам аз:)
09.07.2011 09:51
Абе той си ме харесваше, беее...само,че беше решил да се поизгаври малко и аз му паднах в капана..
Но донт уъри- уточних нови правила на играта няколко години по- късно:)
Дет са вика- всичко си дойде на мястото:)
цитирай
52. bnight - игра
09.07.2011 10:13
Дес чета и се чудя защо си мислиш че това е игра в която ако следваш някакви правила печелиш ? И по-важният въпрос какво печелиш ? Никога да не ти разбиват сърцето ? Да не страдаш ? И това че някой друг страда когато "спечелиш" прави ли те щаслива ?
цитирай
53. ddiaries - аз трябва да съм някакъв
09.07.2011 10:38
изрод, ако се чувствам Щастлива!, когато друг страда....не си разбрал основната идея:)
Основната идея е да не хленчиш за глупости и да си носиш "мъжката" раните.
А те тия игри между мъжете и жените никога не се знае как ще се развият..така че повярвай ми аз влизайки в такава"игра" винаги съм готова да си изгубя главата.
Важно е да не изгубя себе си.
цитирай
54. malchaniaotnadejda7 - :) Интересни изводи... :)))
10.07.2011 17:40
Помня, в първи клас момченцата се подчиняваха на "хубавия Цецко", голям побойник и калпазанин.:) А Цецко, все вървеше с мен до вкъщи. Върви до мен и мълчи. После изведнъж хващаше здраво чантата ми и я дръпваше от ръката ми. Аз не я носих на рамо, а в ръка.:) Първият път ми я взе, поразплаках се тихичко и той ми я върна веднага. След това не му я давах, а той ме молеше до дома.; "Моля те, дай да ти нося чантата!", "Дай ми я де!", "Дай да ти помогна!", "Много е тежка!" и т.н. всеки божи ден! На третия месец някъде го попитах: "Защо искаш да я носиш ти? Тежка е. Носи си твоята!":) Един такъв кротичък, миличък ставаше този разбойник.:))) В момента, в който отстъпих с ужас и той я носи до дома (винаги ме изпращаше, а живееше в другия край на квартала), започна упорито да го прави всеки ден. Всеки божи ден! Молих приятелките ми да вървят с мен, но напразно.:))) Докато един прекрасен ден, ме хвана за ръка, дълго държа ръката ми и ме попита: "Ще се ожениш ли за мен?" Бях забравила напълно това събитие, но ти ми го припомни. Та, до ден днешен мисля, че това са те, мъжете!:))) Поздрави Ddaries!:)
цитирай
55. ddiaries - malchaniaotnadejda7
10.07.2011 19:38
Много се радвам! Трогателна история!
Ма този мъж е знаел от малък какво иска?!!!?!?
Ей,това вече е рядък случай:)
Поздрави!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ddiaries
Категория: Лични дневници
Прочетен: 630744
Постинги: 96
Коментари: 1746
Гласове: 3052
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930